Halloen
Noen andre som har hørt rykter om at det kommer en ny versjon av B4.1?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny Team Associated B5?
Collapse
X
-
Ikke mange timene etter eg la ut denne tråden, kom ny-bilen ut på nettisideneOriginally posted by Esh6 View Post
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Sponsor: GShobby.com 
Comment
-
Hadde vert kjekt om du fekk deg B4 Øivind
Denne skal selvfølgelig eg og ha
Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Comment
-
Forsåvidt bare chassiet som er "nytt", så trenger ikke kjøpe helt ny bil hvis du allerede har en B4.1
Hub'ene bak som er 0,5 grader i b4.1, er byttet til 0 grader, men der kjører man gjerne plast-hub'ene læll.
Har kjørt en del med det nye chassiet nå, og det er helt klart lettere å kjøre med det.Team Smallsize
Comment
-
Jaja, men eg sitter nå uten buggy, så da kjøper eg ikke B4.1, eg kjøper jo seff B4.1 world edition, men det er jo sant det, er jo ikke noe revolusjon akkuratt med den nyeOriginally posted by sabben View PostForsåvidt bare chassiet som er "nytt", så trenger ikke kjøpe helt ny bil hvis du allerede har en B4.1
Hub'ene bak som er 0,5 grader i b4.1, er byttet til 0 grader, men der kjører man gjerne plast-hub'ene læll.
Har kjørt en del med det nye chassiet nå, og det er helt klart lettere å kjøre med det.
Comment
-
Hjelper dette nye chassiset ute, og inne på teppe tror du?Originally posted by sabben View PostForsåvidt bare chassiet som er "nytt", så trenger ikke kjøpe helt ny bil hvis du allerede har en B4.1
Har kjørt en del med det nye chassiet nå, og det er helt klart lettere å kjøre med det.Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly
Comment
-
Ok, blir spennende å se hvordan den funker daOriginally posted by sabben View PostBilen blir en del snillere generelt, så ja.
Mye lettere å hoppe med også.
Vi er endel som har tenkt å bestille denne
Comment
-
Som AE tidligere har opplyst, kommer nye bilen i februar, men allerede igår fekk GShobby.com bilen på lager! Eg har bestilt den, og om andre vill ha den raskt, bestill den der
Comment
-
Hvorfor ikke bare bestille deg det nye chassi som allerede er i salg så kan du oppgradere en av dine B4.1 som du allerede har to av ifølge signaturen dinOriginally posted by andjoh View PostSom AE tidligere har opplyst, kommer nye bilen i februar, men allerede igår fekk GShobby.com bilen på lager! Eg har bestilt den, og om andre vill ha den raskt, bestill den der
Me & My Own Wallet Racing Team
Team Pampers
TeamAssoTamiYoko
Comment
-
Fordi eg hadde lyst på ny vellOriginally posted by chokopops View PostHvorfor ikke bare bestille deg det nye chassi som allerede er i salg så kan du oppgradere en av dine B4.1 som du allerede har to av ifølge signaturen din
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment