Announcement

Collapse
No announcement yet.

DEX 210 hva bør kjøpes av delelager.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DEX 210 hva bør kjøpes av delelager.

    Får DEX210 i posten iløpet av uka, driver nå og ser på å legge inn en bestilling av reservedeler.

    Bærearmer og tårn er jo en selvfølgelighet. Er det andre ting som er ett must?

    Mvh
    Roy

  • #2
    Originally posted by mrroy76 View Post
    Får DEX210 i posten iløpet av uka, driver nå og ser på å legge inn en bestilling av reservedeler.

    Bærearmer og tårn er jo en selvfølgelighet. Er det andre ting som er ett must?

    Mvh
    Roy


    Denne er et must, den originale har jeg hørt knekke flere ganger Flott lyd, men ikke så gøy...
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #3
      Jeg har knekt kun bakre tårn (flere ganger), en bærearm og den styreplata Martin ref.til her. Bakre tårn og styreplata er største svakhet, ellers virker bilen veldig solid.

      PS! Når du bygger diffen, pass på at du setter E-klipset riktig vei! Er noen som har slitt litt med diffen. Jeg har forøvrig bygd diffen kun en gang og den funker like strøkent fortsatt Kjørt ganske mye også...

      Comment


      • #4
        Originally posted by arnefles View Post
        Jeg har knekt kun bakre tårn (flere ganger)...
        Det er fristende å si bytt til karbontårn, men da flytter man kanskje bare problemet et annet sted. Vet at Cream er i ferd med å lage baktårn også. Fronttårnene hans får gode tilbakemeldinger.

        Tror Diggity også lager tårn til 210, men de har ikke helt tatt hensyn til geometrien i frontopphenget. Cream sitt fronttårn kommer med alu-braketter til camberlinkene.
        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
        -----------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Jeg kommer til å kjøre carbon bak og muligens orginalt foran.

          Comment


          • #6
            Finns ikke i alu da? Bedre at det bøyer seg i en finale enn at det knekker tvert av
            Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
            Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
            Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by fastolsen jr View Post
              Finns ikke i alu da? Bedre at det bøyer seg i en finale enn at det knekker tvert av
              Kommer iallefall i alu snart produsert og designet av REVOLUTION DESIGN

              Comment


              • #8
                Tror nok du flytter problemet over på innfestningen i girkassen i stedet eg om du velger alu tårn så da må du etterhvert ha alu girkassehus. Har mer tro på et karbon tårn eller å doble et nytt tårn med lexan på den ene siden for å hente det lille ekstra med styrke.
                Sveinung Nå 71mod

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X