Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dex210 RTR- ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dex210 RTR- ESC

    Hei
    Jeg vurder å kjøpe meg ,når den kommer, Team Durango dex210 RTR , men er det noen som vet hva ESC som sitter i ?
    Ser det står at det er en Citrix Stock Club race på ESC , men finner ikke noe mer info..
    Takler den motor ned til 5,5 turn? Hvor mange Amp har ESC som står originalt i?
    Evnt. annen info?
    Last edited by ksolvik; 31 August 2012, 20:49.

  • #2
    Ser ut til at den takler kun opp til 9.5 t.
    Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
    Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
    Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

    Comment


    • #3
      Det er regulator og esc frå Speed Passion som står i disse bilene. Siden orginalmotoren er på 13.5T, så er jeg dessverre 99% sikker på at 5.5T ikke vil gå så bra i denne...
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Vis du liker å bygge, så vil jeg heller anbefale deg å bygge DEX210, da får du den elektronikken du selv ønsker. Du slipper å bytte ut det du ikke liker i bilen. Ulempen med RR RTR at den kommer med plastikk chassis og ikke aluminium. Det er masse på RR RTR som er downgraded fra pro kitet, legger heller litt penger i bilen en å gå for RTR kit som kan komme til å koste mer en det smaker i reserve deler.

        Comment


        • #5
          va ikkje masase specs å skryte av på den escen... max 9.5t på 2s...
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Re: Dex210 RTR- ESC

            Originally posted by André Hansen View Post
            Vis du liker å bygge, så vil jeg heller anbefale deg å bygge DEX210, da får du den elektronikken du selv ønsker. Du slipper å bytte ut det du ikke liker i bilen. Ulempen med RR RTR at den kommer med plastikk chassis og ikke aluminium. Det er masse på RR RTR som er downgraded fra pro kitet, legger heller litt penger i bilen en å gå for RTR kit som kan komme til å koste mer en det smaker i reserve deler.
            Vet ikke om du kjenner til dex 210 jeg men , akkurat når det gjelder bunnplata på denne bilen så er denne bilen så stiv at det nødvendigvis ikke er ulempe med en mykere chassie plate. Rtr kommer med drevdiff , noe kitet ikke har. Ellers skal dempere være likt også. Er enig med deg og anbefaler kitet , men her får du mye bra bil til en rimelig penge, og kommer kjapt igang med racing..

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
            Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
            Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
            Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

            Comment


            • #7
              Jeg er kjent med DEX210, og det er en fin bil. eier ikke en selv enda men jeg har en DEX410 v3. Men den står på listen over biler som skal bygges. Men igjen så har det mye med kjøre stil osv... Og ja DEX210 RR RTR er et start kit for de som vil starte å kjøre race uten å tømme lommeboken sin helt med engang

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X