Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny elektro Monstertruck fra Kyosho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny elektro Monstertruck fra Kyosho

    Ser at Kyosho har sluppet ut en elektroversjon av Mad Force krusier, som har børsteløst system og Ready to run for Lipo batterier. http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=70223841
    Noen som har planer om å kjøpe denne??? Selv har jeg en Twin Force med Novak Hv 6.5Pro, og en Mad Force som er på vei i posten, så blir nok ikke på meg. Prisen synes jeg ikke er så altfor skremmende heller. Men vil høre hva dere andre synes om denne?
    Eirik steen
    Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

  • #2
    Jeg syns kyosho har bra biler,masse opion har de også.
    Noen biler i den beste klassen har de jo også
    Mad force bilene har vel hat et bra rykte på seg.
    Team orion er vel heller ikke et dårlig merke..
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Jeg ser at de har forbedret noe av det som har vært savnet på Mad/twin Force seriern, og noe er:
      Bedre differ
      Lavere tyngdepunkt
      Bedre støtdempere
      Sterkere bærearmer
      Disse tingene samt at det er RTR børsteløst utgave, synes jeg gjør at denne Monster trucken ser veldig bra ut. Eneste jeg kunne ha tenkt meg var at disse kom som standar med styreservoen ned på akslene eller bærearmene, så man slipper alle styrestagene.
      Håper det blir noen på forumet som kan kjøpe denne og gi oss en liten oppsummering
      Last edited by mad force,n; 24 October 2010, 19:09.
      Eirik steen
      Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

      Comment


      • #4
        Du får legge hodet i bløtt og finne en løsning på servo festet.
        Du har jo Rock Force crawleren du kan se litt på,den har servoene festet på akslen
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          Originally posted by olafand2 View Post
          Du får legge hodet i bløtt og finne en løsning på servo festet.
          Du har jo Rock Force crawleren du kan se litt på,den har servoene festet på akslen
          Jeg mente at jeg kunne ønske at de kom standar med servoene ned på bærearmene
          Jeg har allerede montert styreservoen ned på bærearmen på Twin Force'n min
          Eirik steen
          Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

          Comment


          • #6
            Artig bil å kjøre det der ! Har en i sjappa i Oslo, og med 14,8v lipo er ikke backflip på bakken vanskelig

            Kunne gjort no med den styringa, håpløst med lange stag i hue og rævva

            Comment


            • #7
              For å gjøre noe med styringa kan man kjøpe dette http://www.thundertechracing.com/onl...p?prod=CF-TF04 .
              Eller så kan man gjøre sånn som meg, bare lage en lignende versjon av en stålplate(kan sikkert være aluminium om det er tykt nok), så bruker man bare de originale styrestagene, er ikke så veldig vanskelig
              Eirik steen
              Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

              Comment


              • #8
                Denne så ikke dum ut til å være kyosho nei. Har de forbedret den i forhold til mad / twin force? må si at det frister, men nuh har jeg jo nettop kjøpt meg Savage Flux, så.. ;P

                Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #9
                  Vurderer om jeg skal kjøpe en slik en, så jeg har en bil nr 2 som er noenlunde likedan som den jeg har Men må senere få inn 2.4 ghz radio da. Noen flere som har noen tanker om å kjøpe denne Mad Force VE?
                  Eirik steen
                  Kjører:Børsteløs Twin force og Traxxas Stampede 4x4

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X