Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage flux vs savage flux 2350

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage flux vs savage flux 2350

    Hei er det noen som vet om det er andre store forskjeller på disse bilene annet en motor!!

    er differ ol likt.

    har en trexxas e-revo bøsteløs er fluxen mye råere eller er 2350 råere
    Frode Ask
    Savage 25, Sanwa !!! Ikke spar på redskapen, Bruk det!!!
    Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

  • #2
    Jeg har en E-Revo Brushless og en Savage 2350 og begge er grisemorro å kjøre med.
    De er ikke like i kjørestilen, noe som er helt greit med å ha begge bilene.
    Sitter samme motor i Savage Flux som i E-Revo Brushless men det sitter en annen motor i 2350 som er laget for 4S. Jeg har det grisegøy med 4S og det holder mere nok til å gjøre det du skal gjøre. Ønsker du speedruns er det bare kjøre 6S og senke E-Revo og sett på asfalt dekk.

    For min del synes Savage 2350 er et flott valg, men kjøper du Flux i stedet så blir du også sikkert veldig fornøyd.

    Usikker på hva som er forskjellen mellom Flux og 2350, men tror det er bare motoren som er annerledes.

    Comment


    • #3
      så lenge du ikke har tenkt til xl konvertering eller noe sånt noe så holder nok 2350 versjonen, er motor,esc og radio som er forskjellen.

      Comment


      • #4
        jeg kjører med savage flux HP på 6s, og man drar jo fra det meste i gata Mange sier at HP sin motor og ESC tåler mer enn 2350, men vet ikke hva man skal tro på. Sikkert bare folk som prøver å få HP i rampelyset.
        Sakura zero-s Drifter
        Team Losi eight-t
        HPI Trophy Flux

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X