Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekk og felger til e revo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dekk og felger til e revo

    Hei, nå blir det nye dekk til min e revo

    Så for ikke å bestille feil, så lurer eg på om det er noen som vet om disse: http://cgi.ebay.com/HPI-3116-6-Spoke...item230dc741c8

    Vil gå sammen med disse: http://cgi.ebay.com/PRO-LINE-1075-00...item588bfc8e30

    Takk for alle svar
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Siden du sa takk for "alle" svar så... x) Akkurat det med at dekk og felg passer har jeg aldri helt tenkt på før. Har bestilt masse dekk og felger til e-revo. Jeg tror ganske sikkert at disse to passer sammen, da de begge er designet til å passe en 1.8 monster truck. Men om du har hex som passer til felgene er da enda et spørsmål ;/.
    Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

    Comment


    • #3
      Hei
      Ja, det er jo det da, men det står : This is the HPI Black 6-Spoke Wheels for monster trucks such as the
      HPI Savage the Traxxas T-Maxx and E-Maxx.


      Så tenkte vell de passet Emaxx og e revo har jo likt hjuloppheng, så vidt eg vet...
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Både traxxas revo/emaxx BRUSHLESS, og savage FLUX har 17mm hex, mens såvidt jeg vet har alle de som er nevnt i felg annonsen 14mm hex...

        Foruten dette, hadde dette gått fint.. Men jeg tror altså da dette er feil hex til e-revo brushlessn din.

        Comment


        • #5
          Ok, har du link til noen felger som passer min bil, og dekkene??
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Det har bare med smak å gjøre egentlig.. Sørg for at det står 17mm hex, og at felgens ytre diameter står til dekkets indre diameter.
            3.2" er ofte en monstertruck størrelse på dekk/felg.. org e-revo er 3.8".. Såkalte "half-ups" er 3.7" (truggy størrelse)..

            Comment


            • #7
              Ok, da er bare å begynne å lete da
              Men om felgene er 3.3 eller 3.4, blir det for stort da?
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by andjoh View Post
                Ok, da er bare å begynne å lete da
                Men om felgene er 3.3 eller 3.4, blir det for stort da?
                3.4 er det vel ikkeno som heter ? eller?

                3.3 er oftest beadlock felger, da dekkene festes litt nedpå felgkanten på de..

                Går å vrenge MT badlands 3.2" på 3.7" half-ups også, men da må du jobbe litt Det er forøvrig veldig populært på e-revo.. mange limer de på innsiden av felg bead, for å ordne lavere profil på dekkene..


                De siste er nok mitt neste dekk/felg valg. Men jeg sier det igjen, du må ikke tro det er fort gjort, og enkelt å montere dette

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X