Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage Flux Trenger Sterkere Differ !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage Flux Trenger Sterkere Differ !!!

    Har hatt problemer med at indre diffen i min savage flux ryker ! har fått forslag om at hot bodies d8 hard steel diff passer til savage flux og er MYE sterkere til en bra pris, har noen hatt erfaring med disse diffene ?

  • #2
    har du hatt bulletproof diffene ? mine har holdt bra hittil, bare man ikke gir full gass rundt i ring og i svinger hele tida så holder de har jeg hørt, det har funka for meg .
    Sakura zero-s Drifter
    Team Losi eight-t
    HPI Trophy Flux

    Comment


    • #3
      Diff

      De ytre holder men de indre ryker FORT det er ihvertfall et problem hos meg !

      Comment


      • #4
        har aldri ødelagt en eneste diff på min, og den får juling som f.... så vidt jeg vet bruker du bare 4s? åssen klarer du det da? standing backflips hele tiden? full gass ved landinger?
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          Diff

          Haha i know man, men trenger noe som tåler mer! Hot viskes differ anbefales av MANGE på YouTube og skal visst tåle 5x så mye så det er fortsatt verdt å oppgradere når det er omtrent lik pris

          Comment


          • #6
            Det går an å tilpasse kjørestilen veldig for å spare diffene. Å unngå gasspådrag ved landing er veldig viktig.

            Hva mener du med ytre og indre differ?

            -Steffen
            HPI Baja 5T

            Comment


            • #7
              Diff

              Det ytre drevet på diffen tåler ALT men den indre ryker ikke pga harde landinger, men av vanlig bruk, får vel få hard steel diff og få svinner den skikkeli, da tror jeg den holder

              Comment


              • #8
                mener nok diffringen med ytre, og drevene på innsiden av diffen med indre?
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #9
                  Ytre og indre diff

                  Ja lol haha

                  Comment


                  • #10
                    jeg røyk differ før så jeg endret kjørestil litt ved å ikke ta donuts, lande med gass og standing backflips, har ikke herpa en eneste en etter det.
                    Sakura zero-s Drifter
                    Team Losi eight-t
                    HPI Trophy Flux

                    Comment


                    • #11
                      Skjønner at det sikkert er mange grunenr til at disse har blitt ødelagt, men tror nok at det er shimming og litt spees diffolje og sterkere drev som skal til

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X