Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI savage flux waterproof

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI savage flux waterproof

    hei, har hørt rykter om at det kommer en savage flux waterproof, er det flere som har hørt om dette eller er det kødd ? hadde jo vært drit tøft da men.
    Sakura zero-s Drifter
    Team Losi eight-t
    HPI Trophy Flux

  • #2
    Er jo bare å gjøre den waterproof det! ikke så veldig uvanlig å gjøre det Finnes flere tråder om det her på forumet
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      ja, jeg veit det, men hadde vært sykt fett viss de fulgte i traxxas sine spor og gjorde hele greia vanntett.
      Sakura zero-s Drifter
      Team Losi eight-t
      HPI Trophy Flux

      Comment


      • #4
        De kommer hvertfall med 1/10 Savage Flux og ny versjon av E-firestorm flux... begge vanntette hadde vært heftig om de hadde kommet med 1/8 flux med vanntett, da ville (i mine øyne) traxxas ikke lenger ha noe over HPI
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          ja, har faktisk lest om den også, e firestorm har vel kommet ? mente jeg så den på amainhobbies, den nye, hvis flux waterproof kommer, så kjøper jeg en tvert. Hertfall med all den snøen Norge har, så slipper man å tenke på at man må være forsiktig med hvor man kjører.
          Sakura zero-s Drifter
          Team Losi eight-t
          HPI Trophy Flux

          Comment


          • #6
            Jeg synes denne vanntett greia nesten går litt over styr.

            Med litt pasti dip kan du gjøre f.eks en Blur esc like, om ikke mer vanntett enn det en VXL er.
            Det eneste problemet med det er at du mister garantien på esc'n da.

            -Steffen
            HPI Baja 5T

            Comment


            • #7
              Originally posted by PellizZ View Post
              ja, har faktisk lest om den også, e firestorm har vel kommet ? mente jeg så den på amainhobbies, den nye, hvis flux waterproof kommer, så kjøper jeg en tvert. Hertfall med all den snøen Norge har, så slipper man å tenke på at man må være forsiktig med hvor man kjører.
              Må fortsatt tenke på batteriene, Men disse slenger du i en brødpose med strikk rundt åpningen på så er det straks mindre fare for vann...
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                Originally posted by xillianto View Post
                Må fortsatt tenke på batteriene, Men disse slenger du i en brødpose med strikk rundt åpningen på så er det straks mindre fare for vann...
                så sant, så sant
                Sakura zero-s Drifter
                Team Losi eight-t
                HPI Trophy Flux

                Comment


                • #9
                  Originally posted by PellizZ View Post
                  ja, har faktisk lest om den også, e firestorm har vel kommet ? mente jeg så den på amainhobbies, den nye, hvis flux waterproof kommer, så kjøper jeg en tvert. Hertfall med all den snøen Norge har, så slipper man å tenke på at man må være forsiktig med hvor man kjører.
                  Ja, sjekka på amain for 1 uke siden eller noe og da var den på backorder, så regna med at den var det fortsatt :P... Jeg har pleid å bruke en outerwear jeg, om vinteren for å hindre snø, men denne er jo ikke så vanntett som f.eks. traxxas sine ESCs.

                  Originally posted by leinsvang View Post
                  Jeg synes denne vanntett greia nesten går litt over styr.

                  Med litt pasti dip kan du gjøre f.eks en Blur esc like, om ikke mer vanntett enn det en VXL er.
                  Det eneste problemet med det er at du mister garantien på esc'n da.

                  -Steffen
                  Joa, men for kløner som meg så vil man helst ha en vanntett regulator ut av eska... klarte å ødelegge min mamba monster ESC med Liquid Tape i høst...





                  At E-firestormen kommer med vanntett ESC, mottakerboks++ gir meg lyst til å kjøpe en e-firestorm igjen xD


                  F0rrezten: http://www.amainhobbies.com/product_...attery-Charger e'kke på lager ser det utsom...
                  skjønt, det kan godt hende den har vært på lager
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by leinsvang View Post
                    Jeg synes denne vanntett greia nesten går litt over styr.

                    Med litt pasti dip kan du gjøre f.eks en Blur esc like, om ikke mer vanntett enn det en VXL er.
                    Det eneste problemet med det er at du mister garantien på esc'n da.

                    -Steffen
                    ja, syns det er like greit å kjøpe noe som er garantert vanntett med garantien på plass, har driti meg ut før ved å vanntette ting selv.
                    Sakura zero-s Drifter
                    Team Losi eight-t
                    HPI Trophy Flux

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X