Announcement

Collapse
No announcement yet.

E Revo Brutality Hardkjøring med revo'n

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E Revo Brutality Hardkjøring med revo'n




    Abonner på kanalen min hvis du vil, kommer flere og flere videoer av
    Savage Flux og E revo Brushless Edition

  • #2
    Hoppa ikke til måneden eller slo verdensrekord i hastighet, men bra vid c",) nice editing
    Last edited by SAVAGEry; 1 June 2011, 15:18.
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Jau, bra detta, men bli kvitt "sinna på pappa og mamma musikken" Blir jo helt svett i øra!
      Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

      Comment


      • #4
        Det er det som kalles HARDCORE man

        Comment


        • #5
          Du er flink å lage film, men hardkjøringen din klassifiseres nok heller som "rolig testkjøring rundt huset" :P

          Men dette kan bli rett bra

          Jeg liker forøvrig hard rock, men det der ble for mye larm

          Comment


          • #6
            Da vil jeg faen meg se at du har no bedre vid ! PÅ denne vid'en sleit jeg alle dekka av felgen ! rolig testkjøring rundt huset altså, sjekk ut den andre viden av revo'n min da jeg hopper med den !

            Comment


            • #7
              Originally posted by Kristian Sønnervik View Post
              Da vil jeg faen meg se at du har no bedre vid ! PÅ denne vid'en sleit jeg alle dekka av felgen ! rolig testkjøring rundt huset altså, sjekk ut den andre viden av revo'n min da jeg hopper med den !
              Oioi så sinna da.
              Du kan jo ikke legge ut noe på et forum uten å kunne takle å ta imot folks meninger om den... Ellers kan du jo legge den ut på Tuben å gi Bæng i å si noe her inne....
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • #8
                Blir bare så pissed når fol snakker dritt om vidz som folk bruker mye tid på å lage !

                Comment


                • #9
                  takk for det , hoppe til månen er kun fluxen som kan vett !

                  Comment


                  • #10
                    Prøver ikke å bli hata her men synes ikke akuratt at det er rolig testkjøring rundt huset o.0

                    Comment


                    • #11
                      Prøver ikke å bli hata her men synes ikke akuratt at det er rolig testkjøring rundt huset o.0

                      Comment


                      • #12
                        Slapp helt av nå..

                        Du fikk skryt for filmen, men den kjøringa der kaller ikke jeg hardkjøring..
                        Jeg hopper 10-15 meter hopp hver dag jeg kjører RC bil.. Det er helt normal kjøring for min del.. Men jeg trenger ikke lage en video av det, for å bevise det for noen som helst.

                        At du vrenger av noen dekk, betyr heller ingenting.. Det finnes ikke 1 del på en e-revo, jeg ikke har knust heheh.. Det er ikke kødd engang.. Knekt chassie, bulkheads, armer, støtdempere, servoer, lenkearmer, en haug drivverks deler ++.. Men må jeg filme det for å bevise det for deg? Nei.

                        Som sagt, filmen var morsom, og kjøringen var bra, men det var ikke hard kjøring
                        Men vi har alle forskjellige syn på ting, noe som er bra forsåvidt. Men er du på et internettforum, så må du tåle litt kritikk.

                        Comment


                        • #13
                          Ja ok, får prøve å kjøre litt mer hardt neste gang, og det er ok med kritikk, men å kalle det testkjøring syns jeg er litt feil, tross alt er det mye mer hardcore en MYE av de andre videoene på youtube sant ? btw har du vid av hoppa dine ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Kristian Sønnervik View Post
                            Ja ok, får prøve å kjøre litt mer hardt neste gang, og det er ok med kritikk, men å kalle det testkjøring syns jeg er litt feil, tross alt er det mye mer hardcore en MYE av de andre videoene på youtube sant ? btw har du vid av hoppa dine ?
                            Jeg har ikke noen video som viser deg masse heftig hardkjøring, desverre.. Har kun et par små snutter av no hopp på irundt 13m.. Ikkeno spektakulært å se på.. Denne dagen dette ble filmet, hoppet jeg sikkert slik 30 ganger eller mer.. Hadde jeg hatt lengre unnarenn, sku jeg hoppet mye lengre..

                            Comment


                            • #15
                              Ok synes ikke det var så værst det der heller jeg men :O

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X