Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fjerne slipper på E-Revo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fjerne slipper på E-Revo

    Ser ut til at eg har fått kast i slipper clutchen på revon, så den er visst pensjonert.
    Men den bakerste platen på den som står der står kubb fast, såvidt eg kan se på sprengskisser
    er den bare tredd nedpå, så eg lurer på om noen har noen tips til å få den av??
    Vil ikke røske å bende for mye på den heller, i fare for å bøye akslingen og...
    En tur i frysen kansje?

    På forhånd takk

    JE
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

  • #2
    Originally posted by john_erlingbakke View Post
    Ser ut til at eg har fått kast i slipper clutchen på revon, så den er visst pensjonert.
    Men den bakerste platen på den som står der står kubb fast, såvidt eg kan se på sprengskisser
    er den bare tredd nedpå, så eg lurer på om noen har noen tips til å få den av??
    Vil ikke røske å bende for mye på den heller, i fare for å bøye akslingen og...
    En tur i frysen kansje?

    På forhånd takk

    JE
    Den er vel bare tredd nedpå.. Såvidt jeg husker, er det en oppgradert nokså grom slipper du har på den nå. Hotracing var det det den het tro.. Iallefall en mye bedre slipper enn orginalt. Jeg husker bare ikke 100% om det var den som sto der når jeg sendte bilen, eller om den bare ble lagt ved (Det var jo ikke helt fritt for deler i det lasset)

    Som sagt, jeg mener bestemt den er tredd på.. Ta evnt en kjapp oppvarming med en propanflaske ellerno akkurat i senter av clutchen / på akslingen der, så burde den løsnet raskt.. Normalt sitter den ikke fast overhodet dog..

    Comment


    • #3
      Stemmer det, er den "Sterke" 6 klosseren som er montert fant en likedan her http://www.liquidrc.com/index.php?ma...ducts_id=62572 tenkte å bytte den og axslingen, så har eg eleminert begge evt feilkildene, ser kassen trenger seg en liten shimserunde og
      Propan flaske var ingen dum idè, må bare demontere hele skuta igjen, er imponert over hvor lettskrudd den faktisk er
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #4
        Glemte det magiske ordet: Takk
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Glemte det magiske ordet: Takk
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X