Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål ang hpi savage flux hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål ang hpi savage flux hp

    hei hei lurer på om det er noe du kan ha over kjøleviften for å ungå å få stein og gras i den? Ang olje til dempere hva er å anbefale.? Der eg kjøpte bilen anbafalte 25 olje og det har eg skifta til. ER det noen kjøre treff i bergens område, eg bur på lindås ca 1 time fra bergen.

    takk

  • #2
    Det enkleste er vel å få tak i en type stoff å lime eller sette på med boddelås eller noe Vi er noen som pleier å kjøre litt på Hylkje når været er bra, et par av de bur i Alversund\Knarvik distriktet, mens resten holder til i åsane området Og det er stort sett E-Revo det går i her
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      E et par stk på lindås, pluss seim og alversund. Men me har ikkje faste "treff" kan du sei Venter inn ny bil neste veke, så då e eg klar i allefall. Og som john seie, e ein veldig fin plass inne på hylkje.

      Comment


      • #4
        Der va du ja
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Originally posted by john_erlingbakke View Post
          Der va du ja
          Blir ikkje kvitt meg så lett

          Comment


          • #6
            Jeg ville anbefalt å sjekke ut outerwears sine produkter! her får du fine "regntøy" til regulator, hele bilen og til og med demperne dine.

            www.outerwears.com

            F
            År blant annet kjøpt det til en fin sum fra en av mine favoritt nettsider:

            When you want to lay down some serious speed or tear through the sky with cool tricks, shop with us for a great selectio
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • #7
              www.amainhobbies.com har du link hos dei til det som passer på savage flux

              Comment


              • #8
                Originally posted by rine View Post
                www.amainhobbies.com har du link hos dei til det som passer på savage flux
                http://www.amainhobbies.com/advanced_search_result.php?keywords=esc+outer&x=0& y=0

                a
                lle de nedover der som er 1:8 passer, så får du jo bare velge selv hvilken farge du vil ha
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  Hei. Et par spørsmål ang e-revo er det 1/16 derre kjører. ser på towerhobby at du kan få dei billig. Kor vanntet er dei. Har blitt lite kjøring pga av regn. Kunne og tenkt ein bil til men ikkje til 7000 lapper. er det gode biler

                  Comment


                  • #10
                    Hei. Derre må gi beskjed når derre skal treffes å kjøre, vil gjerne vere med.

                    Comment


                    • #11
                      Vi kjører 1\8 Utgaven som ikke er vanntett, mer er jo begrenset hvor lyst en har til å kjøre når det regner ute da
                      Men eg har hatt en 1\16, durte avgårde i 10cm løssnø i en halvtime uten at den tok skade av det

                      Forresten om du setter deg på mailinglisten hos de er det mye penger å spare. En kompis kjøpte sin 1\8 Revo derfra å betalte 4300 inkl toll-dritt

                      Skal gi lyd om vi skal ut en dag, kan bli en liten stund til nå side de fleste er ute på ferie-fart nå om dagene.
                      Eg for min del skal ned å hærje med paddle dekk på min i Danske sandhauger på fredag Glederseg!
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • #12
                        Hei! har et lite spørsmål om ESC'en på Savagen. Skal vifta gå hele tida? har kjørt litt på grus og vifta gikk ikke når jeg starta, men går den bare når det blir varmt der eller er den ødelagt? kan jeg gjøre noe med det eller blir ny ESC? Alt annet funker som bare det ;D
                        Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

                        Comment


                        • #13
                          ESC på Fluxen er egentlig en Mamba monster, med et annet klistremerke, men på min revo går den konstant.... Men så lenge den går når du kjører er jo egentlig det det viktigste, men påss på
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X