Announcement

Collapse
No announcement yet.

er alle traxxas velineon børsteløse sett like?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er alle traxxas velineon børsteløse sett like?

    Se topic. En kamerat har en Bandit børsteløs som jeg prøver å lure til meg ved å kjøpe billig, for å putte motor/esc i min e-maxx. Vil dette funke? er det lik motor/esc som original børsteløs-emaxx? Bilen min er forøvrig konvertert til singelmotor, kjører med summit 775-motor nå

    mvh oddi

  • #2
    Tror d vill funke svært dolig med bandit motor i e maxxen. Iforhold til vekten på bandit, kontra emaxx. Ville eg ikke gjort, da måtte du hatt 2 stk oppsett av de.... Kjører lik motor i min rustler, og synest den blir varm nok da, tørr ikke å tenke på hvordan den hadde vert i ein emaxx ;D
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      blir nok liten i emaxx den,børstelaus emaxx har mamba monster og 2200kv motor..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        den nye e-maxx børsteløse har mamba ja, men man fikk vel kjøpt den med velineon tidligere også? eller er jeg helt på jordet?

        mvh oddi

        Comment


        • #5
          har ikkje sett den med velineon,har sett nåken som har sett det i ,men dei har vel brukt to då..ville nok gått for et 1/8 system..men bandit med vxl derimot..det er morsom bil..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Jaja, da blir det nok ikke børsteløst i den med det første, med mindre det finnes noe lurt som er like vantett som den originale regulatoren jeg har i nå

            mvh oddi

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X