Announcement

Collapse
No announcement yet.

e-maxx karosseri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e-maxx karosseri

    Hei, har oppgradert e-maxxen min ganske heftig nå, med omtrent alt av aludeler jeg kan finne på ebay Nå mangler jeg bare et kult karosseri! Noen forslag? Vil gjerne ha en gammel pick up, men er usikker på hva som passer og ikke... Mye av det som selges står at passer til e-maxx, men e-maxxen har jo kommet i to utgaver. Jeg har for ordens skyld 3905, altså den som også kommer som børsteløs. Den skal ha lengre akselavstand enn den gamle utgaven? Vil gjerne ha noe som ser stort nok ut, har sett mer enn nok av biler der karosseriene ikke passer helt..:S Noen med forslag/bilder?

    mvh oddi

  • #2
    1956 Ford F-100


    Lengde: 470mm


    1979 Ford F-150 Supercab


    Lengde: 539mm


    Et av disse bør passe. Du får måle lengden på bilen og se hva som vil funke best
    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

    Comment


    • #3
      Den øverste der er jo latterlig rå, har kikka på den.. spørs om ikke 47 cm blir litt lite, men får ta frem målbåndet imorra og sjekke.. Ellers har vel proline en baja bug som skal passe utmerket til e-maxx med lang akselavstand (13,2" tror jeg det er..), men den har en kjip motor baki.. vil tro det kan bli vanskelig å gjøre den skikkelig stilig samtidig som den er holdbar nok..

      mvh oddi

      Comment


      • #4
        Viste seg at den øverste var akkurat like lang som det karosseriet jeg har nå, så da ble det bestilt, samt en lyseblå farge og litt sølv-lakk Får håpe jeg får til dette karosseriet Ellers har jeg satt på nye alu (blå, seff) beskyttelsesplater under idag, så nå tror jeg omtrent alt som er mulig/praktisk å bytte til alu, er gjort

        mvh oddi

        Comment


        • #5
          Greit du fant løsning på det vertfall. Du får laste opp noen bilder når du har fått lakkert
          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

          Comment


          • #6
            Her er et par bilder uten karosseri, er tatt med SE xperia x10 mini, så kvaliteten er vel ræv, men viser noen av aludelene




            mvh oddi

            Comment


            • #7
              Har bestilt litt mer småsnacks til bilen nå, nemlig hpi phaltline hjul,samt 17mm hex og siden disse har litt mindre diameter enn de originale hjulene, har jeg bestilt 23 tenners pinion-gir.. Neste blir vel børsteløst.. får jo uoriginalt mamba monster til 1/5-del av prisen, og da er valget enkelt for min del.. men det får nok vente

              mvh oddi

              Comment


              • #8
                karosseri mottatt, forsøkt klippet, og failet. klarte å lage hullene til festene bak ca en cm feil.. nytt er bestilt, dette får bli et øve-karosseri

                mvh oddi

                Comment


                • #9
                  Bilder av ferdig? Jeg vurderer karosseri nr 2 der (F-100)... trenger litt inpirasjon
                  TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                  Comment


                  • #10

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X