Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp ang hobby king

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp ang hobby king

    hei tenkte sku bestile batt hos hobby king men eg for berre frakt på 67 dollar. kan noen hjelpe meg. korleis gjer derre det.

    Kor kjøpe derre dekk til savage flux er og på jakt etter dekk til traxxas summit.

    takk

    ps har lagt ut film på bashing tråden.

  • #2
    Tror det er noe kluss med å sende Lipo batt med flypost, lurer på om ikke det går som spesial forsendelse siden de kan være litt ustabile og brannfarlige.
    Men det du gjør er at du "flyller opp" vektkvoten på pakken din, hvor mange gram du har igjen står rett bak fraktprisen
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      hm..har aldri fått dyr frakt på lipo batt eg..der pleie jo å stå mange forskjellige fraktmetoder..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Jepp, samme her. Ingen problem.
        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Hvor mange bestiller du i en pakke da??

          Hvis du bestiller de fra de warehouse så er frakta dyrere....
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

          Comment


          • #6
            Kan være nettleseren du bruker som er problemet. Jeg bruker vanligvis Firefox, men skulle prøve å legge inn en bestilling på en PC med Google Chrome, og da fikk jeg kun ett fraktalternativ. Byttet til IE, og fikk alle fraktalternativene.
            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

            Comment


            • #7
              hm..bruka no chrome eg...men bestille kun frå det internasjonale varehuset...men klart,viss det er snakkom veldig masse batteri blir det jo tongt..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                er det fra tyske huset ,er det kun ett fraktalternativ, dyrt. Nesten bedre å ta ems fra tjing tjong. 10 dager tar det da( i hvertfall de 2 siste gangene jeg bestilte)
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #9
                  har og bestilt fra hobbyking..men lurer på kor eg finn sporing på pakken.. fikk mailer helt til den var komme til enden av lageret så har det vert stille..
                  Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                  tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                  Comment


                  • #10
                    kommer litt an på.
                    jeg får et nummer som dette f.eks EC407809093SG

                    kopier det, og klikk på det og lim det inn på den nye siden som kommer opp.
                    det tar som regel 3 dager fra det er på flyet til jeg har det, men det som tar lengst tid av de 10 dagene er faktisk å få det pakket.
                    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                    Comment


                    • #11
                      Og det gåt noen dager før det nummeret er aktivt Ta det rolig det kommer frem, du kan forresten bruke samme nr på posten.no
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X