Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage Flux, dritthjul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage Flux, dritthjul?

    Vet jeg lager mye tråder, men har mye spørsmål med ny bil håper det går bra Har hatt trøbbel med venstre forhjul som plutselig har detti av, i dag datt høyre bakhjul av og. Er dette noe kan skje ofte? hva skal jeg gjøre med det? Har prøvd loctite, men dette fungerte bare en liten stund
    Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

  • #2
    Hjulmutre skal ikke bare detta av, da er det noe feil.. Lar du locktiten tørke nok før du kjører eller bruker bilen då? Eg brukte Team Durango sin locktite på hjultmutrene på min DEX410, og da satt de så fast når eg skulle ta de av, at eg omtrent måtte bruke maskin for å få de av...
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Kanskje jeg var for ivrig etter å kjøre, skal prøve litt loctite og la det stå over natta denne gangen må bare komme meg til hobbyco å skaffe meg deler :P
      Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

      Comment


      • #4
        Skal virkelig hjulene dette av altså? Er ikke hjulmutterene links på høyre side av bilen da? På min veteranbil (savage 25) så er det iallefall sånn.
        1:1 biler - 99mod Lexus SC400
        Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

        Comment


        • #5
          Ta frem ei bufil å sliss noen spor inn i hjulmutteren, slik at de "graver" seg inn i felgen når du strammer til, har gjort det på revvon å ikke mistet en mutter siden
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Dette har jeg hatt mye problemer med også, riller er det allerede, men kan fungere å lage til noen ja. Så om du tar på loctite, lar det herde (1-10timer, alt ettersom, varierer fra type til type og produsent til produsent) og strammer til mutteren så mye som mulig, skal det sitte bra. Men anbefaler uansett å stramme til hver gang før du kjører så du slipper hjulmutre som løsner og at hexen i felgen blir ødelagt
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              stram hardere

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X