Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stampende 4x4 vxl svake deler????? kjøpe Options Parts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stampende 4x4 vxl svake deler????? kjøpe Options Parts

    Hei der...

    Nå har vi vært og kjøpt noen traxxas biler. En stampende vxl 4x4 og en bandit vxl + en vanlig banit xl-5. ..En av de første turene så knakk bakakslingen på baniten xl-5.. ja ja tenkte jeg sikkert uflaks. Bandit bilene kjøpte jeg til guttene mine . så dro vi og kjøpte en stampende 4x4 vxl til far kjørte 5 min med den da knakk toppen på demperen forran.. Ja ja da var det bare og dra hjem og mekke.. fikk fiksa det med litt lim.
    Så etter en litt kjøring så knakk en del av bakakslingen den som går inn på girkassen.. men heldig som jeg var så klarte jeg og få tak i den..så var det ut og teste igjen da knakk akslingen av..ALT er jo laga av plastikk er jo egentlig ganske sjokkert over det kan det holde ???? har en mistanke om at det kom en stein imellom og så smalt det av..Hmmm er bilene svakt laget??? Så det jeg lurer på er.. Er det noen her som vet om noe oppgraderinger som man kan kjøpe??? tenkte også litt hvis det finns stål eller alu akslinger vi da noe i girkassen ryke?..

    Men jeg må bare si at bandit vxl funker som bare det den virker enda he he

    Nå nå nok klaging blir bare litt irritert når man ikke får kjørt noe...

    Takker For tips..

  • #2
    ebay er din venn! Dette fant jeg ved et kjapt søk der.. 119 dollar, så sender du mail til selger om han kan merke som gave, og du har svært billig oppgradering!: http://www.ebay.com/itm/Integy-T8032SILVER-EVO-Conversion-Set-Stampede-/330595314126?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&ha sh=item4cf90429ce#ht_2027wt_952

    m
    vh oddi

    Comment


    • #3
      Det er lurt å beholde så mange deler som mulig i plast, men feks bærearmer og slikt er greit å kjøpe rpm sine. Akslingene er greie å ha et lite lager av, og ha slipperen passelig slakk.

      Comment


      • #4
        ja fikk ny aksling i dag til stampende fikk kjørt 2 ganger med den så knakk fanskapet på nytt .. Bandit xl-5 defekt motor kjørt kansje en 1t tilsammen og den er pent brukt..Bandit vxl står bare og blinker på fartsregulatoren vet ikke om den er defekt..
        Nei nå er min kariere som traxxas fører over kansje jeg fikk kjørt tja 1,5 time med stampende.. den ble ikke så hart brukt heller..

        Comment


        • #5
          Kjøp MIP aksler bak, trenger ikke oppgraderte aksler forran.

          Find many great new & used options and get the best deals for Traxxas STAMPEDE 4x4, MIP X-Duty CVD Kit, Rear 11109 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

          Comment


          • #6
            Originally posted by summit View Post
            ja fikk ny aksling i dag til stampende fikk kjørt 2 ganger med den så knakk fanskapet på nytt .. Bandit xl-5 defekt motor kjørt kansje en 1t tilsammen og den er pent brukt..Bandit vxl står bare og blinker på fartsregulatoren vet ikke om den er defekt..
            Nei nå er min kariere som traxxas fører over kansje jeg fikk kjørt tja 1,5 time med stampende.. den ble ikke så hart brukt heller..
            Traxxas på sitt beste det der! prøv HPI du
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              Dette var overaskende informasjon, og leit å høre. Jeg er Traxxas-tilhenger, men dette fikk meg til å rynke på nesen ja – er jo for mye tull her til at du bare har hatt uflaks.

              Kjører selv en børsteversjonene av Slash 2WD og E-Maxx + Slayer Pro (nitro). Bilene får mye juling og blir brukt slik jeg antar fabrikanten hadde tenkt seg; med HØY moro-faktor. Jeg knekker deler jeg også, for all del, men ikke i et slikt omfang og med en slik frekvens. Og når mine deler ryker så har jeg vanligvis hoppet for høyt og/eller landet klønete.

              Kanskje jeg blir litt mer forsiktig med uforbeholden Traxxasanbefaling nå...
              sigpic Kenneth Skulstad
              70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X