Announcement

Collapse
No announcement yet.

traxxas e-revo eller traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Summit på 4 s må da vere perfekt .
    Litt mer fart en 775 , men hvordan er den 2200 kv motoren til crawling ?
    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
    rc-racing.no

    Comment


    • #17
      2200Kv motor funker bra til crawling. Den har litt høyere turtall også så det går jo fort framover.
      Tenkte du på noe spesielt ingar?
      Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
      http://www.youtube.com/animatorsimen

      Comment


      • #18
        Originally posted by ingar0001 View Post
        Summit på 4 s må da vere perfekt .
        Litt mer fart en 775 , men hvordan er den 2200 kv motoren til crawling ?
        Den har jo rundt 4-5 hester på 4s så skulle da være grei til crawling i en summit ^^
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #19
          4s på summit er genialt, har brukt det selv en stund nå, får lengre kjøretid å, monterte team orion vortex 2050kv i summit'n min just nå jeg, akkurat testa'n nå, funker fortsatt fint til crawling, og ble noget hissigere ja..
          Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

          Comment


          • #20
            Er Orion 2050Kv vassere enn CC 2200Kv?

            Er ikke det den motorn som sitter i Kyosho MadKruiser VE elns, er ikke den også på 5 turn?
            Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
            http://www.youtube.com/animatorsimen

            Comment


            • #21
              Originally posted by simen0904 View Post
              Er Orion 2050Kv vassere enn CC 2200Kv?

              Er ikke det den motorn som sitter i Kyosho MadKruiser VE elns, er ikke den også på 5 turn?
              CC 2200kv motor'n er nok kvassere (raskere) men er vel litt mer torque i 2050kv'n..
              den er tatt fra min madforce kruiser ja..
              Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

              Comment


              • #22
                Hei. Har nett fått ein summit i hus. Kjempe bil til mitt bruk. Har Savage flux hp uten om. Hva giring er å anbefale for å få den til å gå litt fortere. kjøre lipo.

                takk
                Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                Comment


                • #23
                  kan anbefale tekin rx8 esc med t8 motor på 1350kv på 6s lipo i summiten sykt rask på høygir og crawler som en drøm på lavgir, sensor kombo er nok greiest ja
                  Click image for larger version

Name:	199687_270824869695262_981004011_n.jpg
Views:	1
Size:	60.4 KB
ID:	778251Click image for larger version

Name:	422328_267699296674486_443168936_n.jpg
Views:	1
Size:	74.1 KB
ID:	778252
                  SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                  Comment


                  • #24
                    3 Sider uten en eneste video snutt. Skjerpings folkens

                    Snuser på en summit selv, så det hadde vært artig å se hva den gjør med børsteløs.
                    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by skog87 View Post
                      har kikket litt på disse bilene men er veldig i tvil om åssen jeg skal velge , noen som har prøvd begge å kan gi meg noe tips ?
                      litt kjipt at ikke summit har børsteløs motor. eller går den kanksje godt nok uten?
                      kommer for det meste til å kjøre på industriområder å i sandtakk å lignende=)
                      Sjekk ut kanalen så skjønner du fort jeg har hatt flere av begge bilene du snakker om.
                      Enkelt og greit. Sandtak og lignende skaff deg en E-Revo

                      Comment


                      • #26
                        Her er noen videoer

                        E-Revo:

                        Comment


                        • #27
                          E-Revo og Savage Flux

                          Comment


                          • #28
                            Summit

                            Comment


                            • #29
                              Summit

                              Comment


                              • #30
                                Summit

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X