Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger helårs bil før vinteren!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger helårs bil før vinteren!

    Er på utkikk etter en ny bil før snøen faller. bilen bør helst tåle litt, men har ikkenoe prob med å skru, og bytte litt option parts
    Er forelska i den største savage fluxen, men er litt redd for at den ikke er så glad i snøen da denne ikke er vanntett rtr..

    Hva anbefaler dere? pris har egentlig ingen betydning, men selvfølgelig... jo billigere jo bedre, men samtidig vil jeg ha en bil som virkelig kan slå pusten ut av meg :P haha
    Axial scx10 Rubicon Unlimited - Enroute Jxr V2 (selges)

  • #2
    Savage flux`en er din venn. Du får tak i en god vannavisende hette til ESC`en fra outerwears eventuelt kan du få tak i hele hetter fra ebay. Jeg har satt motortimingen til low men d er ikke nødvendig ettersom de puster godt og skal ikke gjøre esc varm...

    Comment


    • #3
      støtter det over her

      For å få den ultimate snøbilen, kjøp Savage Flux, ta på Outerwear på escen, evt vanntett med plasti dip/liquid tape e.l. tre en ballong over mottakeren og strips igjen enden, sett på paddle dekk, og kjør på!
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #4
        Traxxas E-Maxx blir jo aldri feil på vinteren

        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Det der var jo genialt!!

          Comment


          • #6
            Haha, dette får jeg ikke lov til av fruen i huset

            Sent from my ST15i using Tapatalk
            living in the fast lane

            Comment


            • #7
              genial video...dette burde testes mot vintern...

              Comment


              • #8
                tøft

                gjorde dette med fettern min på sparkstøtting i fjor vinter....haha trukke han går med på det igjen.... xD
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X