Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi Blitz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hpi Blitz

    Hei har nettop starta med Sc å har kjøpt meg en Blitz som jeg har putta en børsteløs combo i=D

    Men lurte egentlig på hva og hvor man kjøper RPM/alu osv? regner med at det blir en liten investering i det nå snart da ferie penga mine kommer, HVIS ikke det blir for dyrt med deler til driftern da seff:P

    Men en liste med sider der det er bra å kjøpe RPM/alu hadde vært nice:P

    Tor Martin
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

  • #2
    http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...egory.75539/.f her har du det.. er ikke akkurat så veldig mye, men er noe.

    Comment


    • #3
      Amain, STRC osv... Er MANGE repotasjer med gode sider i RCCA.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • #4
        ok..da skal jeg skjekke ut den sia=D takk for svar:P

        Tor Martin!
        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

        Comment


        • #5
          nå har det skjedd noe merkelig...

          Når jeg skrur på bilen, så funker den i 2sec så dør den igjen. alle kabler osv ser fine ut, hender at den funker en liten stund men den blir bare fucked, er sikker på at det ikke er settingsa på kontrollen fordi jeg har de samma som har funka på alle 3 bilene-.-- noen som har en ide?


          Tor Martin!
          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

          Comment


          • #6
            Sett opp ESC på nytt.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              ok hadde håpet det var det:P så skal bort til butikken den ble kjøpt i å få satt den opp igjen xD

              Tor M!
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • #8
                regulatoren var død den-.-


                TM!
                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                Comment


                • #9
                  Det var kjipt.. Fikk du ny da?
                  Signatur
                  http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                  Comment


                  • #10
                    nei, fikk bare beskjed om at dem har en kasse med de regulatorene, at dem ikke var noe bra:P men tenkte å kjøpe et bl sett av razor hvis han svarer da...Noen som har NR til han???

                    Tor Martin!
                    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                    Comment


                    • #11
                      Deeet er litt dumt å bare gi en slik beskjed synes jeg, selvom dette er tilfelle bør de ihvertfall opplyse om dette i butikken når du kjøper hvis du kjøpte over disk naturligvis. Jeg jobber selv med ligende saker og hvis jeg hadde gitt en kunde den beskjeden ville han først banket opp meg, også gått løs på selgeren. Satt dette litt på spissen, i såfall burde de gitt deg eller gitt et saftig tilbud på ny bedre ESC.
                      Men det løser seg TM Stå på jeg venter som F*** på lekebilen min

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • #12
                        Du har krav på ny regulator (eller å få den reparert) etter forbrukerkjøpsloven hvis du selv ikke er årsaken til at den ikke fungerer lenger. Dersom de allerede er kjent med problemet bør det ihvertfall være en smal sak å få en ny/reparert regulator. Så dette var dårlig av butikken..
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                        Comment


                        • #13
                          Hvilket merke er den børsteløs-comboen ?

                          Jeg bruker HobbyWing børsteløs i min Blitz (forøvrig til salgs) helt uten problem, samme motor har jeg hatt i flere Traxxas Slash. Alle HobbyWing motorene (noen er flere år gamle) har gått uten noe som helst problem, hverken med programmering eller holdbarhet. Har stort sett gått med 3cells Lipo.
                          Kurt Johansen- Steinkjer

                          Comment


                          • #14
                            detta er en Himoto Black Magic,


                            TM
                            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                            Comment


                            • #15
                              1lite nytt Q=D

                              Lurer på dreving jeg:P

                              Kjøpte en BL combo på Smallsize av fabiz istad:P Sleipe faen=D

                              ZTW 60A/10.5T tror detta holder i SC:P

                              Men lurer på hva jeg skal bruke hvor det som står i bilen er 88 å 18t pinion!

                              Men lurer på om det er en OK gear ratio, har ikke fått testa den, har testa 84/24 elns å det gikk ikke så bra å motorn jobba som faen men lurte på å få testa 88/18 men spør her hva folk anbefaler:P


                              Tor Martin!
                              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X