Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maverick Strada SC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maverick Strada SC

    Maverick Strada SC
    er denne bilen noe særlig? noen som vet hvordan det er med deler til den? er vist hpi som lager den....?

  • #2
    google
    Maverick Strada SC da kom denna sia opp
    Here at Wheelspin, we are proud to stock a fantastic range of Radio Controlled and Remote Controlled Cars, buggies, and monster trucks. Take a look at our extensive collection of off-road vehicles. We also have a wide variety of other Remote Controlled vehicles, such as Electric Radio Control Boats and Remote Control Planes: whether you are an absolute beginner or a seasoned RC pilot, we have an RC plane to suit your needs! Wheelspin Models sell a huge range of RC (Radio Controlled) cars, buggies and monster trucks. From nitro powered RC cars running small 2 stroke engines to brushed and brushless electric RC cars. Whilst nitro has the sounds and smells of a real car, electric is generally easier to use and more suited to beginners. That said, electric RC cars are not slow! Brushless RC cars can often be much quicker than nitro cars, with some having top speeds in excess of 100mph! For more help choosing, why not read our KB article or contact our friendly team!


    Der har du deler iaf:P

    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

    Comment


    • #3
      Ser Elefun fører denne bilen. Bør vel ha noe deler også. http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=15677
      Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

      Comment


      • #4
        den er veldig solid. har selv den bilen med børsteløst motorsett. og er fortsatt ingen deler som er blitt bytta.. kan virkelig anbefale denne bilen

        Comment


        • #5
          I følge Mustit rc, så er det HPI som eier dette merke...
          Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
          Multiplex FunCub 3s

          Comment


          • #6
            Har sett litt på denne bilen selv. Er jo ganske så billig hvis du sammenligner det med en slash. Men lurer da også på om kvaliteten følger den prisen. Hadde uansett bare kjørt den børstemotoren i stykker for så å sette inn et BL setup.
            Har sett at elefun har noen deler til den http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=1...&#Reservedeler (nederst på siden)
            Men er jo ikke så alverdens med deler. Ser at Tommy anbefaler bilen, men alle kjører jo annerledes
            Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

            Comment


            • #7
              har ikke hatt noe prøblemer med børstemotoren i denne .. min er kjørt veldig hardt. fått en baja 5t i god fart i siden osv . er ingen ting som er gått i stykker enda .. så jeg har bare gode erfaringer med denne .. og er veldig morro og kjøre med bl setup .. jeg syntes du får veldig mye bil for den prisen ..

              Comment


              • #8
                Det høres jo lovende ut, men har jo hørt mye negativt også. Men skal kanskje bare ignorere det? Når du sier kjørt hardt, mener du opp og ned i en rett linje? eller snakker vi om hopp på mange meter? Hvor lenge har du hatt bilen? og hvor mange batteri pakker har du ca kjørt?
                Graver kanskje litt mye, men hørt så mye rart ser du. 1500.- er jo ikke allverdens tap hvis jeg ikke liker den.
                btw, har den innkapslet spur/pinion? Ser på noen bilder at den har, og andre ikke..
                Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                Comment


                • #9
                  har ikke tall på hvor mange batteri pakker jeg har kjørt men er nokk oppi 100 ca. er ikke inkapslet spur på den . kjører masse i sandtak med stooore hopp så blir masse belastning. er jo bare bra og grave wicked. er meget fornøyd med bilen . og 1500 kr er jo ikek galt nei . men bilen er ikke veldig sprek med orginal motoren . så anbefaler og bytte til bl setup. er sykt morro og kjøre da ..

                  Comment


                  • #10
                    Ok, ikke dårlig dette. Litt dumt med åpent spur.. men har det på andre biler, men med 32p spur. Blir liksom så mer sårbart med 48p.
                    Har endel BL setups liggende som kan passe til den. Kjører for det meste bare med 2s lipo. Åssen kv har du på din motor? og hvor mange celler kjører du med? Tenkte 3500kv burde være nok.
                    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                    Comment


                    • #11
                      ja 3500 kv er bra i massevis det . kjører bare med 3000kv på et 2s lipo er veldig bra aks .. men lurer på om jeg ska bytte ut til trx velineon settet. men er litt redd for at det blir litt for sprekt . du skal jo liksom få krafta litt ned på bakken og .. hehe

                      Comment


                      • #12
                        Velineon setupet er bra det, er ganske smooth oppstart på det. Men jeg syntes prisen er litt stiv, hvertfall her i Norge. Åssen setup kjører du nå? Er jo mange andre setup's der ute som er veldig billige, men fungerer bra. Siden strada'en er så billig, så er det min mening at det er bortkastet å sette et dyrt setup i den. Hverfall et som koster like mye som bilen.

                        Kjempe flott at du kommer med din input på bilen Bestiller en nu! haha
                        Last edited by Wicked; 15 June 2011, 20:40.
                        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                        Comment


                        • #13
                          hehe ja sant det . mitt sett kosta ikke mer en 600
                          er dette settet jeg har http://elefun.no/p/prod.aspx?v=17475
                          kjøpte det på elefun . bor jo bare 15 min unna :P hehe

                          ja du blir nok fornøyd . er ufattelig mye bil for pengene .. med tankte på at den bare koster 1500 kr liksom ..

                          Comment


                          • #14
                            ja da var første delen på stradaen ødelagt .. :P styrestaget knakk etter noen store saltoer og snurringer .. er rart ikke mere knakk spørr du meg ... da er det bare inn på elefun og sjekke om de har ny

                            Comment


                            • #15
                              Ser ikke ut som om elefun fører så altfor mye deler til den bilen. Tror vi må kjøpe deler her: http://www.wheelspinmodels.co.uk/c/321/
                              Eller mase på elefun om å ta inn deler. Siden du bor så nærme, så får du mase på dem
                              Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X