Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Slash 4x4 bøyde demperskaft.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Slash 4x4 bøyde demperskaft.

    Har bøyd den ene front demperen (skaftet), men denne rettet jeg ut med tang. Hadde nettop et nytt krasj med en passelig stor stein, demperhetta spratt av og bøyde skaftet. Dette på den andre demperen.

    Vurderer om jeg skal kjøpe nye orginale skaft http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXJH28&P=7
    eller disse http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...5&I=LXDVA5&P=K

    Er de titanbelagde bedre, eller rettere sakt tre ganger så gode?

    Eller blir det rett og slett billigere i det lange løp med ett nytt sett dempere?
    Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

  • #2
    Jeg tror kanskje jeg ville gått for big-bore demperene som sitter på Ultimate versjonen. De er av aluminium og er kraftigere.

    Men for å svare deg på spørsmålet dit, så ville jeg valgt den dure du refererer til. De originale er alt for blaute i stålet.
    Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
    Multiplex FunCub 3s

    Comment


    • #3
      Er det dumt å kjøpe big bores framme, og ha de orginale bak? Så bytte de bak når de ryker?
      Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

      Comment


      • #4
        Nei, fronten får mye juling, så det vil bare hjelpe. Passer det best sånn for lommeboka, så kjøper du de bak når de er herpa.
        Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
        Multiplex FunCub 3s

        Comment


        • #5
          gå for hb d8 dempere

          Comment


          • #6
            Tusen takk for hjelpen dere! Kjøpte et sett big bores (kun framme). De d8 demperene så interessante ut, men det er ikke så lett å avbestille på ebay desverre :P
            Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X