Announcement

Collapse
No announcement yet.

får snart en 4wd 1\10 short coruse fra hk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • får snart en 4wd 1\10 short coruse fra hk

    er denne http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14908

    noen som har testa en sånn?tror dere hex muttere tåler 3s?bare håper det ikke er plast hex muttere
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    Hehe Konge Har sett lenge på denne bilen, håper du lager ein SKIKKELIG review av den Venter i spenning
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      jepp det skal jeg gjøre den var jo god lengde på den 55cm aldri kjørt short course før så denne gleder jeg meg til å kjøre .tror du det er bedre kvalitet på den en det er på hbx sine biler?
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #4
        Vanskelig å sei, dei gamlaste hbx bilane var det verste eg hadde sett innen rc, men de nye hbx bilene v
        funker knallbra, men ettersom eg har sett, og lest, så er den bilen bra kvalitet på. Heldigvis har HK alle delene til den, til knallpris
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          okey.hadde en hbx bl buggy før og kjørte med 3s så di plast hex mutterene smelta
          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • #6
            da har jeg fått bilen det var en råbra bil og ganske hissig på 3s 40c. veldig bra kjøre egenskaper og nesten like stor som min traxxas slayer skulle ha testa di 2 bilene på sletta legger ut noen bilder



            dere ser vel hva som er va?



            gode hjul med sjikkelig hex mutter





            anbefalees virkelig.å så billig hva syntes dere om bilen ?synes dekka på bl bilen var mye bedre en dekka på slayern.har dere noen dekk anfefalinger til grus gress .
            Last edited by buzzd; 8 July 2011, 14:17.
            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X