Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bra plasser og kjøre nitro-off road bil rundt horten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra plasser og kjøre nitro-off road bil rundt horten?

    Er det noen som vet om noen bra plasser som man kan kjøre/herje litt med noen Nitro Off Road biler i nærheten av Horten i Vestfold? Jeg veit att det er en Off Road bane i Moss og i Larvik men di har stengt på vinteren

  • #2
    Er vel ikke helt kosher, men jeg har ihvertfall kjørt noen runder på steinbruddet på Nykirke. Veiene mellom steinhaugene er forholdsvis jevne og fine, og forholdsvis lange, så man kan få dratt skikkelig på. Eventuelle hopp må man improvisere. Området er videoovervåket, så da ser de jo at man ikke driver med hærverk.

    Har også sett at noen har kjørt litt på asfalten på industriområdet på Karljohansvern.

    - Øivind
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

    Comment


    • #3
      Takk for tipset, det steinbruddet på nykirke har jeg ikke tenkt på. Har ratta noen runder nede på HIP (Horten Industri Park) ellers pleier vi og være en gjeng som kjører både radiostyrt bil og helikopter på Borre banen i Horten oppe ved Maxbo, Expert, Mekonomen osv. Der er det en stor asfalt plass, en stor grus plass, mye grass rundtomkring, sand og en stor kunstgressbane som er opplyst langt utover kvelden, det er også en bratt skråning på gresset opp mot den store asfaltplassen som om man kjører litt fort hopper flere meter på. Det er også en utendørs Rc bane oppi Kodal har jeg hørt men jeg har ikke vært der enda.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X