Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blir fort varm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blir fort varm

    Har fått tak i en brukt nitrobil, her er link til likedan som jeg har: http://www.engrosservice.no/index.ph...products_id=39.
    Etter 5 minutters kjøring stopper den og så ryker det noe voldsomt fra manifoilen/motoren. Så må jeg vente til den er kald, så kan jeg kjøre i 5 min igjen så stopper den.

    Noen som vet hva som er feilen??
    håper på svar

  • #2
    ryker det ut av potta der eksosen skal komme?eller fra motor og andre steder?
    Mulig du har lekkasje ett sted? Det skal ikke bli vått rundt motor og potte.
    Men hvis bilen står oppå noe med jula fri fra bakken og du holder hånda di foran potta(ikke inntil) så skal du få noe fuel på deg.

    Men helt ærlig synes jeg du skal dra til en bane og forklare for da ser dem hva som må gjøres.
    Hvis det ikke er mulig så få med hvor i landet du bor i avataren din,da er det kanskje en som vil tilby seg å hjelpe,,
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #3
      går for lean kansje
      Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

      Comment


      • #4
        alt for mager vil jeg tro... Og ikke bra at den shutter ned og ikke vil starte igjen... kan ha gitt motoren en usikker fremtid.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Takker for svar. Men er det noen som vet hva fabrikkinnstillingene er på forgasseren??

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X