Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva anbefales av nitro buggy og nitro truggy? noen som vet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva anbefales av nitro buggy og nitro truggy? noen som vet?

    som i overskrifte lurer eg på ka som e best og ka som ambefales. sånn eg bruker mine biler håpper, kjører i skog, løp sandt tak, vinter cross og drifting, sommer cross og sånt, saltoer. noen som vet hva som passer og kjører like bra på sommer som vinter? håper på raskt svar

  • #2
    Originally posted by rad View Post
    som i overskrifte lurer eg på ka som e best og ka som ambefales. sånn eg bruker mine biler håpper, kjører i skog, løp sandt tak, vinter cross og drifting, sommer cross og sånt, saltoer. noen som vet hva som passer og kjører like bra på sommer som vinter? håper på raskt svar
    til slikt vill jeg anbefale Truggy året rundt. buggy er ikkje noe særlig i sandtak, skog ++. truggy er også meget stabilt i luften!
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • #3
      Buggy er "ubrukelig" andre plasser enn til Offroad banekjøring. Truggy er nok tingen du skal ha som Martin over her sier
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        ok takk for begge svarene. har hat buggy selv er ikke ubrukerlig funker bra andre steder og men om vinteren kjører den seg fort fast

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X