Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny .21 motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny .21 motor

    Heisann!

    Nå er det slik at jeg skal ha meg en ny nitro .21 motor, men er usikker på blandt annet hvilken motor jeg skal ha og hvor jeg skal handle fra.
    Jeg tenker kanskje å gå for en O.S MAX 21 motor? Har allerede en O.S MAX 18 motor i en annen bil jeg kjøpte i USA i butikk for litt over $100, og når jeg ser her i norske nettbutikker så er det mye dyrere her for den motoren.

    Så jeg kommer nok KANSKJE til å handle fra en utenlandsk nettside, men hvilken skal det være?
    Eller finnes det noe i norske?

    Ellers kan dere komme med forslag til motor hvis det finnes noe bedre.

    Takker for svar
    Last edited by O.S; 11 September 2011, 15:52.
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

  • #2
    Har hørt at RB er bra så denne duger vel ? http://www.amainhobbies.com/product_...-Standard-Plug
    Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
    YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
    Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

    Comment


    • #3
      Er RB'en bedre enn O.S'en? Og da på hvilken måte?

      Etter å ha lest litt om RB skal det også være en veldig god motor, sånn som O.S'en. Veldig pålitelig motor.
      Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
      & Spektrum DX2S

      Comment


      • #4
        her har du RB i Norge.. http://www.mustit.no/nettbutikk/inde...nb2rhtipe5mtl1
        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
        www.Mustit.no

        Comment


        • #5
          Så RB er et bedre valg enn O.S?
          Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
          & Spektrum DX2S

          Comment


          • #6
            Nei............................

            Ta en titt på denne istedenfor den .21VG'n : http://www.rc-mushroom.com/product_i...ducts_id=21113
            Last edited by Samen; 13 September 2011, 16:29.

            Comment


            • #7
              Nei, det jeg tenkte jeg også.. :P

              Er den O.S motoren der god? Hvordan da isåfall? Har du en sånn selv?

              EDIT. er rc-mushroom en god nettbutikk? Shipper til Norge?
              Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
              & Spektrum DX2S

              Comment


              • #8
                RC-Mushroom er en bra nettbutikk. Handler der mye! Var og henta en pakke på posten fra de i dag som jeg bestilte
                forrige mandag. Bruker da EMS pakke..

                Oskar
                Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
                XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

                Comment


                • #9
                  og plutselig må vi til utlandet og kjøpe fuelen vår da ALLE norske rc butikker har gått dukken siden alle synes det er så fantastisk og handle fra hongkong
                  MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                  www.Mustit.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Remy View Post
                    og plutselig må vi til utlandet og kjøpe fuelen vår da ALLE norske rc butikker har gått dukken siden alle synes det er så fantastisk og handle fra hongkong
                    Kunne ikke vært mer enig, Remy!!! Stjerne i margen.

                    Comment


                    • #11
                      Rekk opp hånda alle dere som ALDRI har kjøpt RC utstyr fra utlandet.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........hyklere
                      TEAM ELEFUN

                      Comment


                      • #12
                        hehe da kan vel samtlige på dette forumet rekke opp hånda.. kanskje derfor vi ikke micromonsters,xs,modellsport osv. lenger..? helt enig i at det skal ikke bli idioti og handle her hjemme kontra utlandet.. men om man bruke 3000kr i året på rc gjør det ikke noe at de 3 lappene blir lagt igjen i rc sjappene her hjemme i stedet for og få 2 bærearmer ekstra fra hk..
                        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                        www.Mustit.no

                        Comment


                        • #13
                          Tror nok jeg bestiller fra rc-sopp.com

                          Men dere som har bestilt der, setter de den ordinære prisen på pakken, eller er det som mange andre, at de skriver lavere pris (enn ordinær) utenpå for å forhindre den høye tollen i internasjonale land?

                          Jeg kjøper veldig mye utstyr i Norge, men det er enkelte ting jeg føler for å bestille fra utlandet. F.eks en motor.
                          Alle nettbutikkene jeg har handlet ifra har ikke gått under, så, so far so good

                          Men EDIT: Er det noe med den O.S 21XZ-B motoren dere kan nevne som er så bra med den? F.eks forskjellen på den og den andre O.S til $150 elns som jeg linket til på forrige side?

                          Jeg får vel også med alt nødvendig? Luftfilter osv.?
                          Etter hva jeg fant ut følger det kun med:
                          Leveres med instruksjonsbok(engelsk), eksospakning, P3 plugg, ekstra toppakning, restriktor og forgasserbeskyttelse.
                          Da må jeg ha luftfilter(?) isåfall hvilket?
                          Last edited by O.S; 14 September 2011, 13:35.
                          Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
                          & Spektrum DX2S

                          Comment


                          • #14
                            Du trenger også clutch og svinghjul

                            EDIT: du kan jo ta det gamle luftfiltere, clutchen og svinghjulet
                            Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                            YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                            Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                            Comment


                            • #15
                              Hmm.. Skulle tro dette var noe som fulgte med. Mener at det gjorde det på den ene O.S MAX 18 motoren min jeg kjøpte, muligens jeg tar feil her, så arrester meg deretter.
                              Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
                              & Spektrum DX2S

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X