Announcement

Collapse
No announcement yet.

novarossi toro nero 21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vet mange måtte forske litt med shims på denne og kun bruke P3.

    Comment


    • #17
      Den er ikke søppel nei,, det som var problemet , var enkelte ganger klarte jeg ikke justere den skikkelig,, enten for feit,, eller for mager.. til klubbløpkjøring og leking er det ikke noe å være redd for,, men er du i norgestoppen kan det være et poblem ja..

      Elefun har en god pris på den motoren nå,, eneste du bør tenke på er det som er sagt tidligere,, "Mye power går ikke alltid fortest ........"
      Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

      sigpicTeam Elefun

      Comment


      • #18
        heysann igjen

        takker igjen for svar.
        er definitivt ikke i norgestoppen nei.det må være på andre områderhehe
        har nok etterhvert tenkt å prøve å få kjørt litt på bane..men har mest handla meg bil for å bygge opp en bra bil som jeg både liker teknisk sett..og som ka stå på hylle og gjøre seg fin..og en bil som jeg kan etterhvert gjerne delta i litt løp med..evnt treninger selfølgelig

        men er skikkelig i tvil på motorvalg alså...regner jo med motorene er nokså like over hele fjøla...så spiller nok sikkert ikke så stor rolle hvilken man velger..men prøver iafall å få noe råd..så kan hjelpe meg å velge en motor som passer meg og min bil.
        cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
        hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X