Announcement

Collapse
No announcement yet.

105866 RTR FIRESTORM 10T 2.4GHz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 105866 RTR FIRESTORM 10T 2.4GHz

    105866 RTR FIRESTORM 10T 2.4GHz; Er dette en bra bil?
    -Hva er + og - med denne bilen? Noen som har erfaring?

  • #2
    Ingen?

    Comment


    • #3
      på generelt grunnlag om rtr biler så har vel mange en erfaring med at HPI er ett solid mærke som tåler en trøkk.

      Men du skriver ikke hva du skal bruke den til,eller hva du forventer av en slik sak og heller ikke hvorfor du nevner akkurat denne?

      Og da har ikke folk sjangs til å kommentere heller.

      Skal du bare bashe eller skal du kjøre på bane, skal du kjøre race.

      De fleste biler kan man ha det gøy med på bane,men ett fåtal kan man konkurere med og ha en sjangse til å vinne.
      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

      Comment


      • #4
        Bilen skal brukes til hobbybruk i første omgang,i hagen/gata. Hvorfor akkurat denne,er iførsteomgang pris,rundt 2000.-
        Kunne helt klart tenkt meg en Savage,da jeg hører denne er mye kjøpt,men dette blir litt dyrt iforhold til at jeg ikke har kjørt siden jeg var guttunge,å har erfaring deretter.
        HPI og Tamiya er vel de merkene jeg har hørt om.
        Hvordan er Firestorm iforhold til vedlikehold?
        Kom gjerne med andre forslag i samme prisklasse.

        Takk for svar sålangt.

        Comment


        • #5
          Jeg har ingen erfaringer med noen av disse eller HPi,men har kun hørt at de er gode biler da sett i forhold til pris og holbarhet.
          Finnes en del der ute som er mye dyrere men som tåler mindre.
          Tror du blir fornøyd,selv om det er i menneskets natur å alltid ville ha mere/bedre...
          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ingargutt View Post
            Bilen skal brukes til hobbybruk i første omgang,i hagen/gata....
            Firestorm er en jæ...artig bil og går godt. HPI's 3.0 motor er bra, bilen er enkel å vedlikeholde og deler finnes (i alle fall på nettet). Hadde en slik en for ei stund siden, men har solgt alle nitrobilene.
            Til det bruket du beskriver ville jeg vel heller valgt samme bil men med el-drift - Flux-utgaven vil passe bra. Enklere vedlikehold og INGEN rasende naboer.
            Kurt Johansen- Steinkjer

            Comment


            • #7
              HPI E-firestorm (elektroutgaven) er en knallbil, og jeg er ganske sikker på at dette er et bra kjøp også

              EDIT: Støtter innlegget over
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment


              • #8
                Originally posted by KuJo View Post
                Firestorm er en jæ...artig bil og går godt. HPI's 3.0 motor er bra, bilen er enkel å vedlikeholde og deler finnes (i alle fall på nettet). Hadde en slik en for ei stund siden, men har solgt alle nitrobilene.
                Til det bruket du beskriver ville jeg vel heller valgt samme bil men med el-drift - Flux-utgaven vil passe bra. Enklere vedlikehold og INGEN rasende naboer.
                Takk for svar.
                Vil bilen gå like kjapt med el-motor sammenlignet med nitro eller er det bare jeg som tror nitro går kjappere enn el-motor?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ingargutt View Post
                  Takk for svar.
                  Vil bilen gå like kjapt med el-motor sammenlignet med nitro eller er det bare jeg som tror nitro går kjappere enn el-motor?
                  El-bilen vil gå mye fortere enn nitroutgaven
                  litt avhengig av batteriet...
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • #10


                    Hva slags batteri skal jeg handle for å få best mulig effekt?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ingargutt View Post
                      http://www.absolutthobby.no/biler/hp...ett-pakke.html

                      Hva slags batteri skal jeg handle for å få best mulig effekt?
                      den der (med børstemotor) går litt treigere enn nitroutgaven (rundt 50km/t) og denne (børsteløs utgave ) http://www.absolutthobby.no/biler/hp...-10t-flux.html går i 80km/t++ med et 3s LiPo batteri
                      Last edited by SAVAGEry; 23 January 2012, 14:28.
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment


                      • #12
                        her tok det jo plutselig av

                        stemmer for batteri jeg også,til det bruket.Mindre klager fra naboer da
                        Og med riktig batteri og motor så vil den bilen dra fra alt som er av nitromotorer på den bilen.
                        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                        Comment


                        • #13
                          Ja,kult med svar,kunne jo spesifisert bedre fra starten av jeg da
                          Tror jeg iførste omgang skal prøve med motoren som sitter i bilen,men oppgradere batteriet.Usikker på hva slags batteri som er standard men.
                          Noen som har ideer om hvilken motor jeg kan oppgradere med etterhvert?

                          Naboen har en nitro-Savage,spørs om jeg ikke for prøve å tukte den etterhvert

                          Comment


                          • #14
                            Utrolig billige lipo batteri: hobbyking.com
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X