Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC2 - 1:8 Fuel Buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jan erik kåsa View Post
    prøver å melde meg på men det går jo faen ikke.
    har jo gått før dette men nå er det bare dritt.
    driter snart i hele løpet pga påmeldinga
    Tror det er satt opp slik at du må ha laget deg en konto på Myrcm for å få meldt deg på....

    Comment


    • #17
      Originally posted by General1 View Post
      Etter det jeg har forstått så var/ble banen greit oppkjørt og dumpete etter trening og løpet i helga.
      Hvordan vil banen være til helga, er den blitt ordnet med slik at banen blir kjørbar?
      Vi har holdt på i ett par dager allerede, og fortsetter fram mot helga med vedlikehold. Vært tynt med folk som har stilt opp, men tror det skal bli greit allikevel.

      Comment


      • #18
        lagde konto og greier men funket ikke for det
        men fikk en hyglig mld av tom inge at han hadde en løsning på det,takker og bukker
        godt du passer på sånne data kyndige folk som meg.(hater data,BRENN)

        Comment


        • #19
          Da er vi ca 47 påmeldte, minner om at påmeldingen stenger ved midnatt inatt.

          Comment


          • #20
            Ja, dette er for å sute å klage, men nå må det snart bli slutt på vinglinga når det gjelder fritrening og det som blir satt opp. Jeg fikk KRANGLA meg til fri fra jobben kl 13 og ut dagen fordi fritreninga blei fra kl 15-19. Nå må vi forholde oss til den infoen som blir lagt ut første gangen. Sorry, men dette irriterer meg som den paragrafrytteren mange godt kan mene at jeg er. Med all repekt til Rune og dere som kommer nedenifra, men da får dere komme tidligere altså

            Samme med NM som gikk i Kodal for en tid tilbake. Der skulle fritrening være heat trening. Ok, da går jeg bare glipp av to heat hvis jeg kommer kl 17, men når jeg var der 1630 hadde noen plutselig bestemt at det var uorganisert fritrening fra kl 14.

            Inbydelser må komme ut, og vi må forholde oss til det!!

            Forøvrig så ble banen bedre etter alle finalene var kjørt forrige søndag, sånne baner var det vi kjørte på før i tida, ja det er vanskelig, man kan ikke bare styre å gi gass som på en sånn derre dustete kunstgressbane. Nå snakker vi virkelig offroad )))

            Comment


            • #21
              Originally posted by A.M View Post

              Forøvrig så ble banen bedre etter alle finalene var kjørt forrige søndag, sånne baner var det vi kjørte på før i tida, ja det er vanskelig, man kan ikke bare styre å gi gass som på en sånn derre dustete kunstgressbane. Nå snakker vi virkelig offroad )))
              Skinte det gjennom et lite snev av at det ikke bare er den GAMLE Skien banen fra 8-10 år tilbake som er kjørbar Anders?? Hehe...
              Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

              Comment


              • #22
                Det nærmer seg løp folkens! Foreløbige heatlister og tidsskjemaer er lagt ut på MyRCM. Heatlistene er i henhold til siste versjon av rankingliste. Tidsskjema er satt opp etter beste evne av mitt elektrohode, så om det er feil eller mangler på pauser etc fikser vi det lørdag morgen. Ser ut som vi skal klare å komme oss hjem til fornuftig tid på søndag. Velkommen til Geiteryggen!

                http://www.myrcm.ch/no/grenland/20120526_916000/17/index.html
                [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                -----------------------------------------------------

                Comment


                • #23
                  Glimrende tidsskjema på lørdagen.
                  Søndagen så skal semi trening være rett etter lunsj, altså før kvartfinaler. Dette fordi hvis noe skjer under trening, så er det tid til å få skrudd. Har nå alltid vært slik før. Og 45 min pause er praktisert tidligere fra semi er slutt til finalen starter, kun 30 min er veldig lite. Vet ikke hva reglene sier om lengden på pausen annet enn at alle biler fra A og B skal slippes ut likt fra tekninsk.

                  Heatlister er snudd helt på hodet. Særdeles viktig her at de som er ranket høyest skal ha fordelen av å kjøre i heat 1.
                  5 heat er perfekt, men da er det kanskje mere riktige å ha 10 stk i første heat og 9 i resten av heatene.
                  Last edited by extra; 24 May 2012, 20:54.
                  TEAM ELEFUN

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by extra View Post
                    Glimrende tidsskjema på lørdagen.
                    Søndagen så skal semi trening være rett etter lunsj, altså før kvartfinaler. Dette fordi hvis noe skjer under trening, så er det tid til å få skrudd. Har nå alltid vært slik før. Og 45 min pause er praktisert tidligere fra semi er slutt til finalen starter, kun 30 min er veldig lite. Vet ikke hva reglene sier om lengden på pausen annet enn at alle biler fra A og B skal slippes ut likt fra tekninsk.

                    Heatlister er snudd helt på hodet. Særdeles viktig her at de som er ranket høyest skal ha fordelen av å kjøre i heat 1.
                    5 heat er perfekt, men da er det kanskje mere riktige å ha 10 stk i første heat og 9 i resten av heatene.
                    Hehe... Som sagt - elektrohue. Takk for tipsene. Heatene er byttet om. Skal se på de andre innspillene senere / i morgen.
                    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                    -----------------------------------------------------

                    Comment


                    • #25
                      Ok, da skal alt være oppdatert etter dine innspill Egil.
                      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                      -----------------------------------------------------

                      Comment


                      • #26
                        Fantastisk. Nå blei det jo bra. Du er flink.
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #27
                          Reaultater fra dagens kval samt rankingliste og heatlister for morgendagens finaler er lagt ut på myrcm.

                          En flott dag på Geiteryggen i dag, og vi bør vel allerede nå takke for glimrende oppvartning fra jentene i kiosken. (Pluss litt grillmeisterhjelp fra Per Steinar.) Håper morgendagen blir like fin, og at deltakerne koser seg hos GMBK denne helgen.
                          [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                          -----------------------------------------------------

                          Comment


                          • #28
                            Heldig med været og kan man si...
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • #29
                              Da er NC2 ferdig kjørt, og resultatene er publisert til MyRCM. Tusen takk til alle som hjalp til med å få dette i havn. Dere har gjort en kjempeinnsats. Håper også alle deltakerne har hatt en bra helg, og vil komme tilbake til oss neste år.

                              Gratulerer til Rune Karlsen på toppen av listen, og Lars Erik Mo / Bjørn-Ivar Haug på de andre pallplassene. En spesiell gratulasjon også til vår yngste junior i GMBK og NC-debutant i år, Simen Halstensen som kjørte seg opp til A-finale og avsluttet på en flott 8. plass.
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • #30
                                Noen som har en HUDY flat trekker til overs? Gravert med "Mustit RC 3". Tror jeg glemte den i piten på lørdagen..
                                Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                                Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                                Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X