Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spring Relase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spring Relase

    Heisann.


    Jeg bestemte meg for at Oslo Modellbilklubb skal gjennomføre årets første 1:8 Buggy løp den 1 April på Hverven Raceway.
    Påmeldingen starter i morgen, og på dagen så vil det bli en enkel kiosk.
    Men det er noen forbehold. Hvis banen er bløt, eller om det regner på Løpsdagen så blir det avlyst.


    Jeg kommer med flere oppdateringer i morgen ang løps oppsett, klokkeslett etc...
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

  • #2
    Da er løpspåmeldingen åpen for søndagens løp.
    http://www.myrcm.ch/main?pLa=en&hId%5B1%5D=com&dId%5BE%5D=8345&tType=c lassic&pId%5BE%5D=1
    Som jeg nevnte tidligere så er det noe forbehold om at banen er tørr nok. Banen åpner for trening på lørdag kl 12 til 18. Vi har ikke satt opp løps oppsettet ennå, men regner med at det blir fri trening fra 8-9. Føremøte kl 10, og start kl 10. Det vil bli utsalg av brus og enkle kioskvarer på Lørdagen. Vel møtt.
    Originally posted by plumbtek View Post
    Heisann.


    Jeg bestemte meg for at Oslo Modellbilklubb skal gjennomføre årets første 1:8 Buggy løp den 1 April på Hverven Raceway.
    Påmeldingen starter i morgen, og på dagen så vil det bli en enkel kiosk.
    Men det er noen forbehold. Hvis banen er bløt, eller om det regner på Løpsdagen så blir det avlyst.


    Jeg kommer med flere oppdateringer i morgen ang løps oppsett, klokkeslett etc...
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

    Comment


    • #3
      Er dette en cup siden det er kalt "OMK Trophy I", eller er det bare ett løp.
      Hans Magne Berg 1980 Kløfta
      Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

      Comment


      • #4
        OMK hadde tidligere enn cup som het dette hørte jeg, så derfor så tenkte vi kanskje det kan bli en greie igjen...Men det er en tett sesong, men nå som planene er å få til et fast telleranlegg, flere som skal på Rcm kurs, og med friskt pågangsmot så skal vi ikke se bort ifra at det blir en Cup igjen.
        Kim Gjerstad Oslo
        Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
        Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

        Comment


        • #5
          Beklager litt "offtopic" men hadde planer om å kjøre litt Onroad i morgen på bukta.
          Vil onroad banen være stengt?

          Comment


          • #6
            Heisann. Da har det blitt kjørt et hundretalls runder på Bukta i dag. Bra fremmøte, og klart for Sesongens første 1:8 Buggy løp. Banen er åpen fra 8-9. Førermøte kl 9.30, og første start kl 10 00.
            Det er ikke noe tilgang på vann på bukta ennå, og en litt begrenset kiosk med Pølse, brus, kaffe, og kake.
            Påmeldingavgift Kr 200,-
            Vi skal kjøre elektrooppsett, med 4 kval, hvorav 1 tellende, og 30 minutters A-B-C finale.

            Vel Møtt
            Kim Gjerstad Oslo
            Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
            Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X