Kjøpte en ny motor for noen år tilbake men har sikkert berre kjørt 10 tanker totalt ink innkjøring, ved innkjøring av motor var alt ok og den gikk på bakhjula osv på standard needle innstillinger om det ikkje var justert littegrann da,husker ikkje heilt... etter hvert blei clutchen utslitt som blei overført fra gammle deffekte motor, har nettopp montert nye alu clutcher og har kjøpt rapicon 25% fuel, før så blei det kjørt blue thunder 20%, har det noke å sei på om en nitromotor passer bedre til en annen fuel ? bilen har stått i ro ganske lenge uten motor, men med bittelitt fuel som har ligget i tanken lenge og blitt seig i ettertid, hadde tenkt å rense tanken men tømte oppi ny fuel siden den gamle såg ikkje akkurat så rennbar ut....
Problemet med motoren er at den dauer nesten når eg gir full kjapp trottle,som at den kveles,, skjølv med både fabrikkinstillt needle instillinger eller ved highspeed needle justert litt for å gi mindre mengde, prøvd så vidt med lowspeedneedle.. den er vell for asklerasjon? dette symtonet på motoren har ikkje eg hatt før...då hadde eg berre fjusking i høg fart men det var pga slitte clutcher.... :S blir forvirra og lei av motoren, den er jo som ny. forslag?
Problemet med motoren er at den dauer nesten når eg gir full kjapp trottle,som at den kveles,, skjølv med både fabrikkinstillt needle instillinger eller ved highspeed needle justert litt for å gi mindre mengde, prøvd så vidt med lowspeedneedle.. den er vell for asklerasjon? dette symtonet på motoren har ikkje eg hatt før...då hadde eg berre fjusking i høg fart men det var pga slitte clutcher.... :S blir forvirra og lei av motoren, den er jo som ny. forslag?
Comment