Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buggy 1/8 rd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buggy 1/8 rd?

Hei

Jeg har den siste tiden hatt lyst til komme meg litt mer inn i RC hobbyen. Fra fr av har jeg en HPI RS4 som jeg har hatt i 3-4 r, men bare kjrt litt av og p (hovedsakelig pga manglende steder kjre).

N tenkte jeg kjpe en bil som er litt mer allsidig, og samtidig melde meg inn i Oslo Modellbilklubb. Tenkte da kjpe en 1/8 buggy, eventuelt en truggy. Derfor trenger jeg litt rd. Jeg har prvd se litt rundt, men er veldig vanskelig vite hva jeg skal se etter.

Tenker at jeg ikke har behov for noe mer enn en RTR, siden dette kun blir en fritidsgreie innimellom studier og jobb. S da vil bilen som kjpes bli brukt en del p banen p Hvervenbukta, men ogs en del p hytta og ellers rundt omkring utenfor banen ogs.

Jeg har sett litt p Kyosho MP9 (/inferno neo 2.0), HPI Pulse, Losi 2.0 RTR.

S da vet dere litt om budsjettet ogs, tenker at det er greit holde seg mellom 3000-5000 kr.

PS Navnet p brukeren har ingenting si for valget mitt, den ble opprettet for lenge siden

Takker for alle forslag dere som har litt mer greie p det kommer med

Det beste er nok handle brukt av en som kjrer aktivt konkurranse.
    Da fr du som regel topp utstyr for en billig penge. Kjpe nytt koster fort 8-10.000,-

Det vanskelige n er jo finne noen som selger uten mtte lete
    gjennom rten FB-sider da det meste av salget dessverre ser ut til skje der...

Alternativet er legge ut en nskes Kjpt-annonse p www.modellsalg.no,
    og samtidig ta en tur til bukta nr det er lp f.eks, og hre litt rundt da.
    Evt. nr det er treninger.

http://www.oslomodellbilklubb.no/
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

Kjp deg en brukt race bil, RTR biler tler ikke like mye. Mye bra brukt. Se p FB og sk etter kjp og salg av brukt rc race utstyr.
      Eller spr noen p Bukta
      Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,674   Posts: 440,470   Members: 18,894   Active Members: 35
      Welcome to our newest member, Micke.
      Working...
      X