Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho USA 1 nitro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho USA 1 nitro

    Noen her inne som har interesse for en sånn bil?



    Attached Files

  • #2
    Jeg har en sånn bil som jeg har drevet å satt sammen ut fra en kasse med diverse deler jeg kjøpte for noen år siden. Har ikke fått den i kjørbar stand enda, men nå er det like før. Kan laste opp bilder når jeg får tatt noen om det er ønskelig. Vil du selge bilen din, er det derfor du lurer?

    Comment


    • #3
      Denne er overtatt av meg, men har dessverre ikke fått gjort noe på den enda. Andre prosjekter som har gått foran. Men har du bilder av din så last dem gjerne opp her.
      Monster Truck Craze!

      Comment


      • #4
        Begynner vel egentlig å sige inn at jeg neppe får tid til å ordne denne med det første hehe. Om noen er interessert i å overta så er det bare å ta kontakt. Bilen skal være ganske komplett, med unntak av karosseri og feste for dette (body posts) bak, samt en drivaksling mangler.

        BOX ART:


        Eksempel med annet karosseri:
        Monster Truck Craze!

        Comment


        • #5
          Morsomt at du fant bilde med akkurat det karrosseriet. Jeg har gått over alle delene, kjøpt noen småting nytt, oljet og montert. Det eneste som mangler nå er eksosanlegg (Det jeg har tar borti hjula) og elektronikk. Her er to kjapep bilder av min USA-1:
          Click image for larger version

Name:	IMG_20160412_231127298[1].jpg
Views:	1
Size:	15.8 KB
ID:	783995Click image for larger version

Name:	IMG_20160412_231133681[1].jpg
Views:	1
Size:	24.4 KB
ID:	783996

          Comment


          • #6
            NICE! Den funker veldig bra som Grave Digger ja.

            Hva slags body posts er det du bruker? Ser ikke originale ut..
            Monster Truck Craze!

            Comment


            • #7
              Mine body posts er noe midlertidige; tynnveggede messingrør som er borret skruehull og festesplinthull i. Tror på sikt at jeg bør lage noe med litt mer flex i. Til eksos har jeg kjøpt en sånn potte med ett enderør i hver ende som skal ligge bak, og så lede eksosen fra motoren og mellom karosseristolpene bak. Eneste mulige løsningen jeg finner. Tror jeg har en annen motor enn det som var originalt.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X