Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho inferno ST US motor som ikke fungerer(?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho inferno ST US motor som ikke fungerer(?)

    Kjøpte meg en Kyosho inferno ST US brukt for en veldig billig penge, men det er ett problem og det er at jeg tror motoren er defekt. Hvor får jeg tak i ny? er nybegynner i denne hobbyen. har klart å justere den sånn at den går greit på tomgang. men når jeg gasser bittelitt så dør motoren

  • #2
    Hvis du får start på den, så er det håp. Husk at dem må bli varm før du kan kjøre. Kan også være noe i drivverket ditt som gjør at når du akselererer og klutsjen griper, så møter motoren så mye motstand at den kveles. Snurrer alt fritt dersom du skrur ut motoren og dreier på spur-gearet (Store tannhjulet som det lille tannhjulet lengst frem på motorakslingen griper i.)? Er 2-trinns girkasse, hvis den er stuck i andregir, så kan det bli tungt å komme i gang. Starter du bilen med hjulene klar av bakken? Jeg bruker en 2x4 under chassiplaten, og starter den slik at hjulene kan spinne fritt. Hvis da et av hjulene ikke snurrer i det hele tatt, så kan en av differensialene dine være ødelagt. Jeg ville også kikket på forgasserinnstillingene (har du fabrikkinnstillinger?), og sjekket/byttet drivstoffslanger. Kan være avleiringer fra drivstoff i slanger, tank, fuelfilter etc.

    Du får kjøpt en ny .28 "Nonbrand" til rundt kr 700,- + frakt og mva på eBay. http://www.ebay.com/itm/GO28-nitro-E...item1e8f975609

    Skal du ha Kyosho GX28, så så jeg en tilgjengelig for kr 1400,- + frakt og mva. Blir relativt dyrt http://www.ebay.com/itm/Kyosho-74026...item1e6fa4d303

    Flere .21-motorer til salgs, og de vil passe de også, men gjetter på at du ikke er interessert i å gå ned i ytelse
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X