Da er det vel på høy tid at vi får en sticky på en av de mest spennende bilene før vi går inn i 2011 sesongen!!??
Som rookie i 1/8 kan jeg bare si at jeg gleder meg til å teste ut denne bilen! Den ser helt rå ut, og hvis den er i nærheten av lillebror DEX410 så er det bare å skru nålen helt inn
Jeg starter byggingen i romjulen av min og kommer til å legge ut litt stemningsrapporter etterhvert. Motor blir en Novarossi Team 4 +.
Dette blir bra!
Gentlemen, start your engines!
Som rookie i 1/8 kan jeg bare si at jeg gleder meg til å teste ut denne bilen! Den ser helt rå ut, og hvis den er i nærheten av lillebror DEX410 så er det bare å skru nålen helt inn
Jeg starter byggingen i romjulen av min og kommer til å legge ut litt stemningsrapporter etterhvert. Motor blir en Novarossi Team 4 +.
Dette blir bra!
Gentlemen, start your engines!

Blir ett bra knippe gode internasjonale førere som har gått over til Durango ja. Det morsomme er jo at de har testet ulike biler også før de valgte. Titter du nærmere på bilen ser du at her er det racing som er fokus. " Serious about racing" som er slagordet til Durango. For min del representerer Durango DNX408 noe helt nytt og vakkert og skru på. De andre bilen er for like. Ble litt lei av å skru Xray nå og det gav virkelig mer motivasjon med noe nytt. Hvilken credit tenker du på?
he, he
Comment