Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skjer på 1/8 buggybanen på bukta(omk)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mulig det blir en kort tur på meg også...
    Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
    www.mustit.nI

    Comment


    • #47
      Noen som har nøkkel?
      Kjedelig å komme til stengt bom
      Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
      Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
      Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

      Comment


      • #48
        Noen husker hva rundetidene lå på under løpet forrige helg?
        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

        Comment


        • #49
          Er på bukta nå og banen er fullt kjørbar tross styrt regn idag tidlig.. bare og komme og kjøre for de som vil
          MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
          www.Mustit.no

          Comment


          • #50
            Originally posted by Remy View Post
            Er på bukta nå og banen er fullt kjørbar tross styrt regn idag tidlig.. bare og komme og kjøre for de som vil

            Dæven, du er virkelig på trener`n om dagen du Remy
            Team Mustit RC
            - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

            Comment


            • #51
              bob bob.. synes ikke det har vært noe særlig kjøring ennå.. venter på at sesongen skal starte for fullt..
              MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
              www.Mustit.no

              Comment


              • #52
                Banen på bukta er oppe i dag fra Kl. 17.00.
                Kom og kjør for de som vil.
                NB. Husk Kjøreavgift!
                Patrick Mørk
                Mustit Rc 2012
                Team Associated Rc 8.2 - Byron - Savox - Jconsepts - RB

                Comment


                • #53
                  Hvor lenge er den oppe idag? Slutter halv 7 på jobb så håper på å få tatt meg en tur.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by plumbtek View Post
                    Det betyr at banen er stengt Mandag, onsdag, og fredag. Uavhengig om bommen er åpen eller ikke. Håper alle respekterer dette så blir det nok en grom bane resten av sesongen.
                    Kunne det vært en ide og i stedet også tillate kjøring på mandag, onsdag og fredag mot en høyere dagsavgift f.eks. 50 og 100kr?
                    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                    Comment


                    • #55
                      jeg mener ikke å være pirkete her,men har vi ikke faste kjøredager . Jeg er bare redd vi kanskje taper respekt for kjøredagene hvis vi med nøkler av og til bryter dette selv.
                      Vet det er mange "grunner" som kan virke gode til å bryte dette,som få kjøredager grunnet dårlig vær og labert oppmøte osv.

                      Bare lufter spørsmålet,vet at enkelte kanskje har slik tankegang og da kan det fort bli en litt lunken stevning.

                      på den andre siden så ser jeg veldig positivt på dette da det netopp gir en mulighet til å ta igjen en dag man har mistet.
                      Også fint at det blir postet her så alle kan få en mulighet til å kjøre
                      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                      Comment


                      • #56
                        Er banen åpen i morgen på tross av helligdag?

                        Sent from my Nexus S using Tapatalk

                        Comment


                        • #57
                          Da ble det en tur til bukta på meg i dag. Var et par stykker med en 1/8 nitrobuggy og en Savage(?) men de ga seg fort. Jeg kjørte med en Hong Nor SCRT10 og må si den nye layouten passet meg bedre enn den forrige. På den forrige fikk jeg aldri fart nok til å ta trippelhoppet, men nå er det ikke farta det står på... Litt brekkasje ble det også tid til. Mistet en festeclips, samt ene ledingen fra batteriet løsna fra deans-pluggen...! Utover det hadde jeg gjort så mye nytt med bilen at den kjentes ut som en helt annen bil enn sist. Byttet fra fett til olje i alle 3 differ, byttet demperfjærer foran og bak til et nummer stivere, samt byttet demperolje foran og bak da den gamle var mest luft... Bilen var ganske "bouncy" så jeg endret forsiktig på dempergeometrien underveis. Det ble bedre etter det men her er det fortsatt muligheter for forbedring. Takk til de som har ordnet ny bane, den er knall!

                          Comment


                          • #58
                            Hei.
                            Jeg jobber med en vaktliste om dagen så om ikke lenge så vil denne være klar.
                            Inntil da så det Tirsdag, Torsdag, og helgen som er faste kjøre dager.
                            Jeg kommer til å reise opp dit i dag, låse ut kostene og gjøre klart til helgen.
                            Får dessverre ikke vært der selv i helgen, men setter stor pris på om at de som kjører der koster på banen og rydder opp søpla etter seg.
                            Kim Gjerstad Oslo
                            Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                            Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                            Comment


                            • #59
                              Er det kjøring der nå på søndag??

                              Comment


                              • #60
                                om det ikke regner kommer jeg til og være der fra rundt kl.13 på lørdag..
                                MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                                www.Mustit.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X