Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 3 1/8 OR i Tromsø

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Kebabkongen View Post
    Skal du fly Ørjan??
    He, he ja det blir kanskje det. Tørr ikke ta båt da spyr jeg sikkert bare hele helgen
    * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
    ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
    * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

    Comment


    • #17
      Litt større knaster enn vanlig?? Da går jeg for Pro-Line Badlands....)
      Morten Thorkildsen.
      Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

      Comment


      • #18
        Originally posted by MT View Post
        Litt større knaster enn vanlig?? Da går jeg for Pro-Line Badlands....)
        Brukte Badlands der oppe i 2008, jeg.

        Comment


        • #19
          Personlig så lik æ Hobao 113 dekkene best hær oppe på Losi felg uten Closed cell innlegg men med vanlig Hobao innlegg ække så grovt d dahehe
          *Sanwa M12X*Savöx*
          *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
          *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

          Comment


          • #20
            Blir nok ikke så løst som i 2008, nei. Og tror ikke man "kjører seg bort" uansett . Er mange forskj. dekk som funker.
            Er en del som lurer på om det blir en eller to dagers løp. De som er påmeldt til nå, har bestillt retur på søndag. Er vel til nå
            15-16 påmeldte, og ca. 5 stk. som er usikker, som jeg vet om. Vanskelig å si hvor mange vi blir totalt, før påmld.fristen går ut.
            Foreslår uansett at vi kjører det over to dager. Så får vi justere tidsplan etter antallet, med evt. lengere mellom heat osv. Skal være ferdig søndag, slik at de som har best. fly kl.17 skal rekke det greit.
            Håper at de som vet at de skal komme, melder seg på snart
            Banen virker og holde bra, og vi skal preparere den løpsklar til helgen.
            Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
            www.TMBK.net www.hobby24.no

            Comment


            • #21
              Kan de som skal bo på innendørs lokalene, gi meg beskjed her eller på mail (h-evange@online.no), slik at vi får oversikt
              over hvor mange madrasser vi trenger. Er ikke på selve banen, men et forholdsvis stort rom ved siden av, med dusj/toaletter rett ved. Gi også beskjed om når dere ankommer, hvis vi skal hente på flyplassen.
              Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
              www.TMBK.net www.hobby24.no

              Comment


              • #22
                Er det sånn at dere står for skyss fra flyplassen, til og fra banen?
                Kim Gjerstad Oslo
                Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                Comment


                • #23
                  Hei jeg kommer med båt lørdag morgen. Er det mulighet for noen å plukke meg opp på kaien?
                  Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
                  KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
                  TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

                  Comment


                  • #24
                    Henting

                    Originally posted by Kebabkongen View Post
                    Hei jeg kommer med båt lørdag morgen. Er det mulighet for noen å plukke meg opp på kaien?
                    Når kommer båten, og hvor skal den legge til?
                    Durango 408 DNX,Futaba 4 PK,Werks B6,Savos 1256 Weideman
                    reservebil Associated RC8B,Werks B7

                    Comment


                    • #25
                      Begynner og nærme seg nå, og jeg vil lodde stemninga.
                      Har satt opp et tidskjema på ant. påmeldte til nå. Regner vel ikke at det kommer så veldig mange flere.
                      Med 5 kval, 2 semi og a-finale + gode pauser, er vi ferdig kl. 17.45 på lørdag hvis vi kjører det på en dag.
                      Litt utrygt for regn på søndag iflg. yr.no.
                      Hva synes dere som har meldt dere på? Når det beklageligvis ikke blir flere som skal kjøre, er det kanskje ikke
                      noe vits og dra det ut over 2 dager, og kanskje måtte kjøre finalen i regn?
                      Vi får da evt. prøve å lage et opplegg for søndagen ute eller evt. på innebanen( med utlånsbiler) hvis det er interesse for det.
                      Har også tenkt og feks. bestille pizza og ha en felles middag på innebaneanl. lørdags kveld. Hva tror dere om det?
                      Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
                      www.TMBK.net www.hobby24.no

                      Comment


                      • #26
                        Jeg stemmer for hele løpet på lørdagen. Trening og setup testing på søndag! Det blir jo ikke mørkt så da kan vi trene hele kvelden og oa hele natten. God stemning!
                        Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
                        KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
                        TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

                        Comment


                        • #27
                          Kjempeflott om det er muligheter for transport Kim, Lars Erik og meg selv lander ca 16, så gull med pick up! Det er vel sikkert samtidig som endel av de andre gutta også tenker jeg...
                          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                          Comment


                          • #28
                            Jeg ser dere har bare satt opp fritrening fra 18 - 20 på fredag. Bare 2 timer trening??? Hadde ikke gjort noe om den var litt lengere! Blir ikke mye rom for testing av dekk og oppsett på kunn to timer. I tilegg vil nok alle 20 som er påmeldt kjøre så mye som mulig på de to timene, og tipper det ikke er plass til 20 mann i tårnet?
                            Team Kyosho
                            Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                            www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                            Comment


                            • #29
                              Det er greit å kjøre ferdig lørdag dersom man kan trene lengre på fredag, syns jeg da...
                              Og så sant man får tid til å skru litt mellom omgangene, blir det et sånt endags stressopplegg så er det kjedelig.
                              Last edited by MT; 15 June 2011, 17:27.
                              Morten Thorkildsen.
                              Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

                              Comment


                              • #30
                                Enig med Morten. Bare juster treningen på fredag, feks til 00:00.
                                Og for all del ikke stress opplegg på lørdag så er det greit.
                                Christian Martinsen
                                Team Minicar Racing 2012
                                Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X