Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deler til GV CAGE?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deler til GV CAGE?

    Heisan jeg har tenkt å kjøpe en gv cage.

    Jeg har set på mange norske sider for deler til bilen.
    Men problemet er at Mange har bilen og deler til velteburet men ingen andre ting som suspension arms, skruer og såne div ting som man trenger når deler blir ødelagt.
    bilen tåler mye men er usikker på at jeg skal kjøpe en bil som er vanskelig å få deler til når det først blir noe ødelagt.

    mange sider fra uk som har deler men da blir det frakt og toll avgift. da er det ikke vits å betale flere hudre kroner for en del til 50kr.

    så det jeg lurer på. Fins det en butikk i norge som selger alt mulig av deler til gv cage'n

  • #2
    Du får høre med LA-RC i sandefjord, de selger bilen ihvertfall
    www.la-rc.no
    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

    Comment


    • #3
      Originally posted by kentrk90 View Post
      Heisan jeg har tenkt å kjøpe en gv cage.

      Jeg har set på mange norske sider for deler til bilen.
      Men problemet er at Mange har bilen og deler til velteburet men ingen andre ting som suspension arms, skruer og såne div ting som man trenger når deler blir ødelagt.
      bilen tåler mye men er usikker på at jeg skal kjøpe en bil som er vanskelig å få deler til når det først blir noe ødelagt.

      mange sider fra uk som har deler men da blir det frakt og toll avgift. da er det ikke vits å betale flere hudre kroner for en del til 50kr.

      så det jeg lurer på. Fins det en butikk i norge som selger alt mulig av deler til gv cage'n
      Du får ikke moms og toll avgift på rc deler under 200 kr
      Tollavgift får du heller ikke for rc deler, men ett toll gebyr for utregningen osv dersom du overstiger 200 kr.
      tror gebyret er på 110 kr ca,
      men som sagt, under 200 kr så får du ikke extra gebyr... Og frakta er ofte billigere enn i dette landstrakte landet. (f.eks 8$ fra USA som er grovt 50 kr, noe som de fleste nettsteder i norge tar meg for)
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X