Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi 8 2.0 og 8 1.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Losi 8 2.0 og 8 1.0

    Kan noen forklare meg forskjellen på disse to bilene?????????
    Frode Øvreengen
    www.hbod.no

  • #2
    2.0 er en videreutvikling av den første og endringene var bla. lengre chassis med mer fleks, nye dempertårn, ny radioplate, nytt karosseri ++++ . Bilen er vel mye snillere å kjøre enn den gamle pga. lengden. Mange andre småendringer også men det var de viktigste.

    EU er en 2.0 med andre dempertårn (du kan legge demperne mer), ventilerte dempertopper med skumpute (lettere å sette rebound, bedre dempervirkning lenger), casterblokker og huber forran i alu med bedre geometri, a,b,c og d-plater i alu med justerbare inserts, annet karosseri.
    Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
    Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
    Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

    Comment


    • #3
      Jeg har en av hver av de bilene og det er ingen forskjell på lengden på chassiet.
      Frode Øvreengen
      www.hbod.no

      Comment


      • #4
        Jeg mener å ha lest at 2.0 er 2mm lenger, den er uansett lengre enn den første!
        Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
        Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
        Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

        Comment


        • #5
          Uansett er det MYE deler som er like. Losi har bare byttet ut delenummerene, men delene er like til alle tre bilene. Mye av det ihvertfall
          (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
          http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X