Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultra LX One RTR - Oppgraderinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ultra LX One RTR - Oppgraderinger

    jeg har en OFNA Ultra LX One RTR - 1/8th Nitro Buggy
    Jeg har drevet med nitrogen biler i et år, men jeg er helt ny her på forum.
    Jeg har en force .36 og dette er det eneste som ikke er "stock" resten av bilen er "stock"
    Mitt spørsmål var hvilken pipe er den beste for denne motoren.

    Kan jeg bytte om andre deler også for å få mere fart Eks. Cluchen har 14 tenner kan jeg bytte denne ut med en som er bedre og er det noen andre deler jeg burde bytte ut?

    Jeg er helt ny her på forum og dette var mitt føste tråd og håper på gode svar og sorry for skrivefeil eller noe lingnene

  • #2
    Originally posted by lxone View Post
    jeg har en OFNA Ultra LX One RTR - 1/8th Nitro Buggy
    Jeg har drevet med nitrogen biler i et år, men jeg er helt ny her på forum.
    Jeg har en force .36 og dette er det eneste som ikke er "stock" resten av bilen er "stock"
    Mitt spørsmål var hvilken pipe er den beste for denne motoren.

    Kan jeg bytte om andre deler også for å få mere fart Eks. Cluchen har 14 tenner kan jeg bytte denne ut med en som er bedre og er det noen andre deler jeg burde bytte ut?

    Jeg er helt ny her på forum og dette var mitt føste tråd og håper på gode svar og sorry for skrivefeil eller noe lingnene
    Vist dette er en 1:8 buggy, Så er det første du bør gjøre for og få mer fart og slenge i en .21 motor eller liggnende med mer turtall, samt få ned fuel forbruket...
    For det andre så heter det Nitro, og ikke nitrogen.... er 2 helt forskjellige ting.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Jeg vil ikke bytte motoren, men hva slags pipe er den beste for denne motoren

      Comment


      • #4
        Originally posted by lxone View Post
        Jeg vil ikke bytte motoren, men hva slags pipe er den beste for denne motoren
        Men, Ser ikke ut som du har lest reglene for forumet... Da du mest sannsynlig ikke heter Ultra lx one....
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X