Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye rankingregler 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye rankingregler 2011

    Hei som sikkert mange har fått med seg, men kanskje ikke alle, så er det vedtatt nye rankingregler for 2011. De har litt annerledes vekting og introduserer i tillegg bruk av GP3 tabell for Norgesmesterskap. Dvs en plassering i NM gir noe høyere vekting enn en tilsvarende plassering i en NC runde.

    Ny regeltekst:

    Resultater fra NorgesCup, NM-runder og Norske Mesterskap skal inngå i poengsummen for rankinglisten. Alle løp der førerne er berettiget poeng skal medregnes, også de løp som eventuelt strykes som dårligst løp under NorgesCup og NM-runder. NC-løp/NM-runder følger GP2 tabellen og Norgesmesterskap følger GP3 tabellen. De 10 siste nasjonale løp skal telle på rankinglisten. Dette inkluderer også Norgesmesterskap.
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

  • #2
    Jeg regner med dette gjelder for alle klasser? Jeg har masse jobb foran meg mao....
    Hva med internasjonale løp? Man burde hatt med Nordisk, EM og VM + EFRA løp i en slik rankingliste etter min mening.

    Mvh

    Rankingansvarlig 1/10
    Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
    KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
    TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kebabkongen View Post
      Jeg regner med dette gjelder for alle klasser? Jeg har masse jobb foran meg mao....
      Hva med internasjonale løp? Man burde hatt med Nordisk, EM og VM + EFRA løp i en slik rankingliste etter min mening.
      Det gjelder alle klasser. Forslaget om å trekke inn internasjonale løp ble nedstemt på MSK.
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X