Dagens kjøring gikk ikke helt etter planen....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Første tur med nyoverhalt OS 21 RG fra 1997...
Collapse
X
-
Hei!
Ja, kan vel se ut som ny motor. Men jeg lurer også på om jeg skal kjøre kun stempel/sylinder samt ny connecting-rod... Finnes vel ganske billig på nett men problemet er vel at jeg ikke helt vet om det er andre deler av motoren som også har fått seg en smell. Ny motor er dyrt..
Comment
-
Originally posted by Skimmy View PostDet som er dyrt er å ødelegge enda flere dyre deler pga andre deler "som har fått seg en smell"! Kjøp nytt, og bruk det fornuftig!!!
Comment
-
-
Jeg kjører med denne, billig OS, funker bra !
Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE
Comment
-
Enig, mye motor for relativt lite penger. Det jeg lurer på er jo levetiden på en slik "racing"motor i forhold til en sportsutgave som RG og senere VG versjonen til O. S. Mer effekt gir vel kortere levetid? Og tuning er vel vanskeligere på en racing motor i forhold til en sport? Eller tar jeg helt feil?
Comment
-
Dette er ikke racing / værsting utgaven til OS, det er OS Speed, den svarte som er det ! Ikke noe vanskelig å tune denne, funker helt greit, må skru inn nålene litt etter hvert som du kjører inn. Levetid vet jeg ikke no om enda, har kjørt 5-6 liter med den bare.Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE
Comment
-
Liten oppdatering på denne: Jeg valgte å kjøpe nytt stempel/foring pluss råde. Det viktigste var ikke å spare penger, men det var litt nostalgi inne bildet her.. Har nå fått alt på plass og kjørt ca 15 tanker gjennom motoren. Ser ut til at alt er ok, men nå kommer vinteren så det blir vel 2012 før denne får prøvd seg på Hvervenbukta.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment