Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drivlinjeproblemer med losi 8ight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drivlinjeproblemer med losi 8ight

    Når jeg ruller f.eks begge forhjulene bakover, går bakhjulene motsatt vei og visa verca. Hva kan være galt? Jeg prøvde å starte bilen, men ved gasspådrag blir bare bilen stående.. Noen ideer?
    Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

  • #2
    Du har nok satt inn en av diffene feil vei
    *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
    Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jan_Erik View Post
      Du har nok satt inn en av diffene feil vei
      glemte vel kanskje å si det, jeg kjørte med bilen 5 minutter før dette skjedde, ingen problemer da..
      Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

      Comment


      • #4
        hei igjen.. nå kommer min flaue åpenbaring;

        jeg startet å skru løs luftfilter, løsnet servoene.. fant ut at det er usannsynlig av diffen har snudd seg, faktisk umulig. tok kontakt med en kjenning (ekspert).. han fant synderen; en liten _jævel_ av en stein, trekantet hvit sak som var tilnærmet _umulig_ å finne.

        steinen har altså blokkert tannhjulene fra å gå rundt. nok en gang, f l a u t .
        Losi 8ight PRO Buggy 1/8 - nitro, HPI Pulse 4.6 RTR Buggy 1/8 - nitro, HPI Vorza Flux HP RTR Buggy 1/8 - elektro, Traxxas Ken Block Fiesta Børsteløs 1/16 - elektro, Tamiya Toyota Celica 4WD Rally 1/10 - elektro

        Comment


        • #5
          bra at du fand feilen hadde ligenes siste gang jeg og tokk bilen fra hverandre fand ikke noen feil satt den sammen igjen og da funker det som før var sikker også en liten stein som satt seg fast i tannhjul fra middiffen
          men er alltid goy og finne feilen uten at man må kjøpe nye dele
          Kyosho mp9 tki3 , AKA, Savox , Sanwa , Os speed , Minicar RC Team,

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X