Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utstyr 2012 sesongen !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ingen som kjører Losi 8ight i år?
    Ass. B4.1 Worlds Car - Ass. B44.1 - Xray T3 2012 - LRP - Savox - Spektrum

BOMBK

Comment

Her blir det Losi, men jeg vet ikke hvor mange løp jeg kommer til å
      kjøre i år.
      -Bombk-

Comment

Originally posted by Flode View Post
        Her blir det Losi, men jeg vet ikke hvor mange løp jeg kommer til å
        kjøre i år.
        Det var godt å høre Frode. Vurderer å debutere i år, og da er det alltid kjekt å ha noen rutinerte som
        kjører samme merke
        Ass. B4.1 Worlds Car - Ass. B44.1 - Xray T3 2012 - LRP - Savox - Spektrum

BOMBK

Comment

Standard opsette på Losi funker nesten uanset hvor du er bare du finner de riktige dekka. Ikke noe å være redd for det

Comment

Heisann

Vel, her blir det Agama Evo 8, Bullitt Engines, 6MIK dekk, Savox servoer, Futaba 4PKS & Byron Fuel.
            Ronny Arnesen
            Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

Comment

Her blir det Mp9,En eller annen nitro motor(OS speed håper jeg),savox servoer,spectrum sender, Advantage kulelagre og luftfiltre,AKA dekk og meccamo fuel.
              *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
              Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

Comment

Originally posted by Jan_Erik View Post
                Her blir det Mp9,En eller annen nitro motor(OS speed håper jeg),savox servoer,spectrum sender, Advantage kulelagre og luftfiltre,AKA dekk og meccamo fuel.
                Hææææ???? Ikke Mugen
                TEAM ELEFUN

Comment

Endelig tilbake til Xray.. Highest servoer - Tornado - O.S - AKA - Mikovic paint
                  Last edited by estereo; 9 March 2012, 12:26.
                  sigpic

Team Xray

Comment

MP9,Savox,Spectrum,Aka og Os speed? Blir INGEN dekk smøring her heller!
                    Claus Didriksen
                    BOMBK

Comment

Koy Joy MP 9....Bullit.....Beta.....ellers hva en snubler over
                      Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

Blir forandring på radio og servoer i år fra futaba og savox til Radiopost radio og servoer
                        Add more credibility to your site - get a premium domain today. Straight-forward shopping experience.
                        MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

Comment

Er en myte at Kyo er så mye dyrere enn alt annet, hvis man ser litt lenger enn bare selve bilen. Man må se det over hvertfall en sesong.
                          Nå har ikke jeg kjørt den nye 6R'en enda, men sammenlignet med fjorårets bil syns jeg K har mer styring, hopper litt bedre og litt mer aks. Kjører og stort sett ett diffoppsett overalt.
                          M er noe bedre på røff bane og virka litt lettere å ta inn igjen når det holder på å gå galt. M er nok noe sterkere.
                          Er spent på hvordan den nye 6R er.

Comment

Myte og myte, MP9 TKI 2 er jo hvertfall en halv gang til dyrere enn f.eks x-ray.
                            Og er den like holdbar(nei).
                            Men absoulutt en bra bil, koster mer enn det smaker.
                            Ingen andre biler er i nærheten av prisen til Kyosho.
                            Hvorfor si at den ikke er dyrere en noe annet.
                            Patrick Mørk
                            Mustit Rc 2012
                            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Savox - Jconsepts - RB

Comment

Jeg er tilbake med gull oppskriften

utstyr 2012: Kyosho mp9, orion motorer, Aka dekk, savox servo, nitrolux fuel, ultimate racing, powersave racing.

og samma det vel, er ikke bilen som er den store kostnaden

satser på oppholdsvær denne sesongen, så regnet ikke har noe påvirkning på resultater...

lykke til gutta!

€€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

Comment

De fleste av oss bruker mer enn en bil i sessongen. To Kyoshoer koster 12000 kr eller mer. Du får nesten tre Losi, tre Agama, tre Ass osv..

Du får jo faktisk et sett med servoer eller nesten en motor om du kjøper en Mugen isteden. Ja, det finnes rimeligere biler enn den også.. Kyosho er kjempe bra greier! Men prisen er alt for høy! Og den er langt fra mer holdbar enn mye annet også. På TKI`en så hadde den vel for korte drivaksler og litt annet småtteri bak også. Var nå værtfall det LillSvensson fortalt meg på Nordisk. Hva han brukte av drivaksler husker jeg ikke, men han hadde nå iværtfall bytta og måtte Dremle ut outdrives bak for å få nok utfjæring.
                                Detta er ikke drittslenging men at Kyosho er så forbanna mye bedre enn alt annet der ute, nei det er det ikke..

Men, skulle jeg kjørt noe annet enn Mugen i år, så hadde det blitt Kyosho tror jeg.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X