Var på fjellet i t skjorte i bergen idag : ) da passer det dårlig med snø nå... Ser frem til værrapport : )
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Norgescup nr 1 - 1/8 Off road buggy 5-6 mai
Collapse
X
-
-
Originally posted by Grave Digger View PostEr det piggdekkavgift i Nordtrøndelag? Tar nå iallefall med kjettinger,
i tilfelle det blir problemer og kolonnekjøring opp veggenvelger og tro at yr ikke treffer.
når jeg kjørte ned fra anlegget idag viste tempen i bilen 19 plussgrader, hvis en legger inn 5-6 grader feilmargin så var det fortsatt greitt å ha vårdugnad på banen.
Så la oss håpe at sola viser seg ihelga og.
Angående piggdekkavgift så skal den betales til meg direkte under bordet på lørdag
Comment
-
Dro hjem fra Levanger i dag. Strøkent vær. Er litt kaldt på kveldene, men vinterdekk
hadde jeg nok ikke tenkt så mye påTom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Ber bergenserne være tilbakeholden angående syting om været. Når det gjelder yr's prognose med mulig minusgrader må leietakerne i skytterhuset påberegne rim på pik... om morgenen. Anbefaler kraftig hårvekst og ulltruse. Med gode "kompiser" kan " skje" formasjon være en mulighet
Gleder meg så veldig, måtte bare få opp stemmningen eller ned, he, he. Blir kjekt å se dere igjen folks!!!* KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
* DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210
Comment
-
Flott arrangert!
Takk for fin helg med mye artig racingØyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no
Comment
-
Comment
-
Originally posted by fastolsen jr View PostFlott arrangert!
Takk for fin helg med mye artig racing
Må bare slutte meg til dette. Har hatt en utrolig gøy helg.
Stein Ove & co gjør en kjempe jobb. Kommer gjerne igjen neste år !* KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
* DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment