Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ok..håper det ikke plager at jeg slenger med med..., greit å kjøre med noen som har litt peil på savage...for det er ganske nytt for meg..
    Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
    Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

    Comment


    • #32
      Originally posted by Eirik BigBlock 4.6
      ok..håper det ikke plager at jeg slenger med med..., greit å kjøre med noen som har litt peil på savage...for det er ganske nytt for meg..
      greit det er ute kl.4 inne på biltilsynet
      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
      Jørn Birkeland. 74.Modell
      http://www.bountyhunter4x4.com/

      Comment


      • #33
        helt topp....på tur..
        Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
        Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

        Comment


        • #34
          Savage SS 4.6

          Heisan alle RC frelste

          Jeg er ny på forumet og får min første skikkelige bil på onsdag 8. juni.
          Savage SS 4.6. Har fra før en 20 år gammel Buggy som er fortiden defekt. Må ha noe skikkelig denne gangen.

          Kommer nok til å bruke litt tid på å bygge, med håper på mange treff med dere på Forus i sommer, vi snakkes

          Eirik Gloslie
          Alias : Equinox
          Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
          HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

          Comment


          • #35
            Hyggelig med flere folk!

            Bare bygg du, men ta et bilde når du er ferdig. Den vil nemlig aldri bli så fin igjen etter noen harde kvelder i sandhaugene ved biltilsynet

            Bare følg med her på forumet så finner du fort ut når det skal kjøres
            Alf Surdal - Inferno MP 7.5 Sports
            26 år fra Stavanger

            Comment


            • #36
              Hyggelig at vi blir en til. Velkommen!
              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

              Comment


              • #37
                Hehe...Den bilen kommer du til å digge, har ikke vert borti noe som er i nærheten så morro..Slipper å tenke på om det er for gråv grus du kjører i, om det er for langt ned fra hoppet osv. Jeg har kjørt villmann med min siden jeg fikk den, og det eneste jeg har måttet fikse er et nytt hoveddrev, og banke ut veltebøylen.. Og da snakker vi om hopping fra de verst tenklige plassene..hehe..Du kan glede deg
                Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

                Comment


                • #38
                  Er det noen som skal ut å kjøre i kveld?
                  Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                  Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

                  Comment


                  • #39
                    må flytte til stavanger jeg ass.... var ute til 23:50 aleine i går. Triste greier!
                    --------------------------------------
                    Dominator Extreme, Savage 4.6, Duratrax Warhead

                    Comment


                    • #40
                      kjører ut jeg nå en kompis er der og med bilen 2xsavage
                      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                      Jørn Birkeland. 74.Modell
                      http://www.bountyhunter4x4.com/

                      Comment


                      • #41
                        Skal sette på motoren...så er jeg det plutselig...du som var alene i går...må si fra på forumet...så stiller vi som regel opp....hehe...har alt for mye fri, så det er bare å si fra, så er jeg der på et blunk.....
                        Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                        Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

                        Comment


                        • #42
                          s0und:
                          Du er ikke fra Stavanger du nei...hehe...tok meg noen timer før jeg tenkte på det...tenkte at du skulle flytte inn i ny bolig i Stavanger eller noe...faen for en fjott jeg er...jaujau..
                          Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                          Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

                          Comment


                          • #43
                            Eirik:

                            Den der hjemmesiden din www.vaktdal.com er ikke så mye å skryte av, fixer du den eller ?

                            For eks med bilder og video av bilen din.

                            Gleder meg til i morgen, skal ned på Birkemo og hente min 4.6 SS

                            Noen som skal kjøre i helgen?, kanskje jeg blir med hvis jeg er ferdig å mekke

                            E.
                            Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                            HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                            Comment


                            • #44
                              Equinox:

                              Pc'en min har hatt litt influensa..så jeg har mista mye av hjemmesida mi. Men jeg kommer sterkt tilbake etter hvert. Må Ta litt nye bilder, og filme litt...men den kommer...

                              Men du skal gle deg til du får bilen...den er helt sinnsyk..HUSK å kjøpe med deg ekstra hoved drev...du kommer til å trenge det..garantert :wink:

                              Skal nok kjøre i helgen ja..bare følg med på forumet.

                              Skal faktisk ut å kjøre i kveld også..viss det er noen andre som skal, så si fra ..
                              Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                              Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

                              Comment


                              • #45
                                Skal kanskje ut en tur jeg også....hvis jeg blir ferdig å lime sammen bilen igjen
                                Andrè Håland `81mod. - Savage 25 - oppgradert til 4.6 med div. option

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X