hei jeg har kjøpt noen alu dempere fra ebay men de lekker som siler he he det er et lite hull på toppen i bånn av feste til bilen inne i er det en gummi membrand den lekker er det noe der ute som vet om man får kjøpt sånne og hvor håper noen kan hjelpe meg med det hilsen bjørn
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
har kjøpt noen alu dempere
Collapse
X
-
For å gjøre det enklere for oss som skal prøve å hjelpe, vennligst bruk komma og punktum.Originally posted by cobra796 View Posthei jeg har kjøpt noen alu dempere fra ebay men de lekker som siler he he det er et lite hull på toppen i bånn av feste til bilen inne i er det en gummi membrand den lekker er det noe der ute som vet om man får kjøpt sånne og hvor håper noen kan hjelpe meg med det hilsen bjørn
Har knapt pust igjen, etter å ha lest dette.
Comment
-
Og du kan bruke std font størrelse her på forumet.!!!Originally posted by HaitekNørd View PostFor å gjøre det enklere for oss som skal prøve å hjelpe, vennligst bruk komma og punktum.
Har knapt pust igjen, etter å ha lest dette.
(litt vanskelig for oss med 1600x1200 oppløsning på skjermen
og gammelt syn)NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
RC4WD Team Driver
Comment
-
Herregud. Når man selv kan velge størrelse på skriften, er det mitt eget valg åssen størrelse jeg skal bruke.Originally posted by WildTriaL View PostOg du kan bruke std font størrelse her på forumet.!!!
(litt vanskelig for oss med 1600x1200 oppløsning på skjermen
og gammelt syn)
Skjønner ikke hvorfor du HELE tiden skal klage på meg og mine svar/tråder.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment