nå har jeg knust 2 stk pinnion akslinger på min XL. har hatt bilen i knapt 1 måned nå.
først knuste jeg den fremme, da pga. at lagrene på diffen var ødelagt. måtte bytte hele Gearboks/diff huset da lager bukkene var ovale.
etter dette så kjøpe jeg heavy duty pinnion aksling og tann krans til begge diffene... 10 min med kjøring etter at jeg hadde satt heavy duty sett på bake.. så vart fanden meg pinnion akslingen ødelagt.. nå begynne jeg å bli lei problemer.. har også total havarert gearkassen en gang.. så jeg kjøpte ny komplett kasse, som jeg nå skal shimse opp.
skal nå montere ny pinnion aksling igjen.. å se om det holder. hvis ikke så vurderer jeg å bygge om til CEN differ (http://www.rcbasher.com/savcendiffs.html) er det noen som har gjort det her inne? er dere fornøyd??
Jeg begynner å lure på om driverket generelt på XL er for svakt mtp. motorstørrelsen.. først gear kassen.. så begge diffene.... synes det er for dårlig at det ikke holder..
først knuste jeg den fremme, da pga. at lagrene på diffen var ødelagt. måtte bytte hele Gearboks/diff huset da lager bukkene var ovale.
etter dette så kjøpe jeg heavy duty pinnion aksling og tann krans til begge diffene... 10 min med kjøring etter at jeg hadde satt heavy duty sett på bake.. så vart fanden meg pinnion akslingen ødelagt.. nå begynne jeg å bli lei problemer.. har også total havarert gearkassen en gang.. så jeg kjøpte ny komplett kasse, som jeg nå skal shimse opp.
skal nå montere ny pinnion aksling igjen.. å se om det holder. hvis ikke så vurderer jeg å bygge om til CEN differ (http://www.rcbasher.com/savcendiffs.html) er det noen som har gjort det her inne? er dere fornøyd??
Jeg begynner å lure på om driverket generelt på XL er for svakt mtp. motorstørrelsen.. først gear kassen.. så begge diffene.... synes det er for dårlig at det ikke holder..
Comment