Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvordan er HPI bullet MT 3.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvordan er HPI bullet MT 3.0

    Hei, skriver for en kompis. Han har tenkt å kjøpe seg nitro bil også har han sett på hpi bullet MT 3.0. Han lurer på hvordan den er, hva topp farten er å hvor my hk motoren har? Jeg har prøvd å lete på nettet for han, men jeg finner ikke noe sted der det står hva topp farten er på denne bilen. Noen som har den å har lyst å dele erfaringen sin?
    HPI Savage XL 5.9cc | Cessna 182 BL

  • #2
    bullet mt 3.0 nitro

    Du kan få den opp i mellom 60 -70 km/t det er nybegynner bil siden det er bare 18 mottor på den, men den er jævlig sprek så kommer oppi toppfart fort. så egentlig er det en bra bil. alt nytt hpi lager er veldig bra!!!

    Comment


    • #3
      du har også 3.0cc på den en veldig sterk alemiium plate under som tåler en del så hadde jeg vært kompisen så hade jeg kjøpt den!

      Comment


      • #4
        Originally posted by tiger2 View Post
        Du kan få den opp i mellom 60 -70 km/t det er nybegynner bil siden det er bare 18 mottor på den, men den er jævlig sprek så kommer oppi toppfart fort. så egentlig er det en bra bil. alt nytt hpi lager er veldig bra!!!
        Originally posted by tiger2 View Post
        du har også 3.0cc på den en veldig sterk alemiium plate under som tåler en del så hadde jeg vært kompisen så hade jeg kjøpt den!
        Du er klar over at denne tråden er frå Mai 2010?

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X