Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp

    Hei, Jeg har en FS Racing 1:10 GT-4. jeg er mot slutten av inn-kjøringa, men no har mororen begynt å fuske, står den i still i 30 sekunder stopper motoren, og nor den bytter gir hørest det ut som den drukner, hva skal jeg gjøre?

  • #2
    Etter innkjøring,så er det tuning av motoren som står for tur
    Da begynner du med hsn og juster den først,og så lsn etterpå
    Hvis du har manualen,så står framgangs måten der
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Har begynt å turne på hsn eg har tatt 1/8 runde hver tank 5-7 ganger, med så ble det sonn.

      Comment


      • #4
        Det tyder nesten på at du kan ha tunet den for mye,1/8 dels runde i 5-7 ganger høres mye ut,prøv å gi den mer fuel på hsn igjen,så ser du om du merker noe bedring da
        Skru opp tomgangen litt også,så den ikke surner for deg
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          det har jeg også prøvd men jeg leste på elefun.no :Hvis motor stopper ofte under gasspådrag så er nok HSN(se manual) for rik. Da må du skru inn HSN slik at motor ikke stopper. så jeg trur jeg ska prøve det, nor det blir vær ute

          Comment


          • #6
            No har jeg fått det til med probleman

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X